تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۱۱۱۹۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامهرمز خبر داد:
اعلام اسامی هیئت اجرایی انتخابات در رامهرمز
فرماندار رامهرمز، اسامی هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات این شهرستان را اعلام کرد
فرماندار رامهرمز، اسامی هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات این شهرستان را اعلام کرد.

مصطفی سمالی امروز اظهار کرد: از زمان آغاز نام‌نویسی، نهایت تلاش برای ثبت نام از کاندیداها به عمل آمد که تا پایان ششمین روز 31 نفر برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: از این 31 نفر 27 نفر را آقایان و چهار نفر را بانوان تشکیل داده که در این دوره حضور بانوان در این شهرستان چشمگیر است.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: حفظ قانون و اخلاقیات در همه امور انتخابات اعم از اجرایی، نظارت و مجموعه اداری انتخابات از موارد مورد تاکید ما در انتخابات در پیش روست.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرای شهرستان براساس وظایف محوله آماده برگزاری انتخاباتی شکوهمند هستند و بخشداران بخش‌ها نیز در بخش‌های خود این آمادگی را به وجود آورده‌اند.

سمالی ضمن تاکید بر حفظ بی‌طرفی و امانتداری گفت: هیئت‌های اجرایی و نظارت متشکل از افراد خوب، توانمند و بی‌طرفی هستند که ضمن عمل به وظایف خود سعی در برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم را خواهند داشت و مردم ما حماسه سیاسی بزرگ دیگر را در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی رقم خواهند زد.

فرماندار رامهرمز در پایان، اسامی کاندیداهای ثبت نام شده در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر را به شرح: احمد حمید، شهرام محمدیان، عظیم پزشک‌زاد، حفیظ‌الله میرزایی، سید محسن ضیایی، اصغر علی‌پور، حمدلله بیگدلی‌فر، اقبال محمدیان، ابراهیم متینیان، محمدرضا بهمئی، سید ناصر موسوی، عماد شریفی، ندا رزیجی، هوشنگ کمایی عسکری، شمس‌الله بهمئی، ناجی حمید، عبدالحسین عفت‌نژاد محبی، عبدالعزیز ساقی، ابوالقاسم بهوند، سید محمدامین رضوی‌نیا، مریم بهمنی‌راد، عبدالرحیم امیریان، سید عیسی میرسالاری، مهدی عشیری، محمدعلی شریفی سرشت، ایرج ممبینی، یعقوب احمدی، پوران جعفری‌نژاد، بیژن طلاوری، مهدی بیگدلی، سارا بهوندی، اعلام کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار