تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۱۱۲۰۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان:
ذهن مردم و مسئولان باید نسبت به آموزش‌وپرورش درگیر شود
مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان با بیان این‌که اگر در آموزش‌وپرورش مشکلات حل شود، بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد، تأکید کرد: زمانی مشکلات جامعه حل می‌شود که ذهن مسئولان و مردم نسبت به آموزش‌وپرورش درگیر شود
مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان با بیان این‌که اگر در آموزش‌وپرورش مشکلات حل شود، بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد، تأکید کرد: زمانی مشکلات جامعه حل می‌شود که ذهن مسئولان و مردم نسبت به آموزش‌وپرورش درگیر شود.

محمد تقی‌زاده در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان که امروز هفتم دی‌ماه در سالن جلسات این اداره‌کل و با حضور مدیران سابق آموزش‌وپرورش خوزستان برگزار شد، با بیان این‌که نخستین اقدام آموزش‌و‌پرورش تدوین برنامه توسعه آموزش‌و‌پرورش استان بود، اظهار کرد: در طول 2 سال گذشته بر اساس شاخص‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور آموزش‌وپرورش استان موفقیت‌هایی کسب کرده و طبق اعلام وزارتخانه اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان رتبه 9 کشور را در شاخص‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به خود اختصاص داده است؛ همچنین در شاخص‌های سوادآموزی، پیش‌دبستانی‌ها و ورزش رتبه نخست کشور را کسب کردیم.

وی افزود: راهبرد اساسی در برنامه توسعه آموزش‌وپرورش کسب ساده‌ترین مهارت‌های زندگی است. باید آموزش را به کسب مهارت‌های زندگی تبدیل کنیم؛ اگر در آموزش‌وپرورش مشکلات حل شود، بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان با بیان این‌که زمانی مشکلات جامعه حل می‌شود که ذهن مسئولان و مردم نسبت به آموزش‌وپرورش درگیر شود، گفت: مسأله‌ای که در دو سال اخیر در آموزش‌وپرورش استان پیگیری و اکنون بخشی از مطالبات آموزش‌وپرورش پرداخت شده، از جمله مصداق‌های توجه مردم و مسئولان است. همچنین در بحث کمک خیرین مدرسه‌ساز توانستیم موفقیت‌هایی کسب کنیم.

تقی‌زاده با اشاره به این‌که در بحث جلسات آموزشی نیز در دو سال گذشته، مراسم نمادین بازگشایی مدارس در مدارس محروم برگزار شده است، به بررسی مشکلات آموزش‌وپرورش عشایر و راهکارهای ارتقاء رتبه کنکور استان اشاره کرد و افزود: آموزش‌وپرورش عشایر از کمبودهای بسیاری رنج می‌برد و یکی از آسیب‌پذیرترین بخش‌های آموزش‌وپرورش است.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
0
0
من نمیدونم منظورأقاى مديركل كسى خارج ازآموزش پرورشه که ممکن نیست کسی که دروزارت مثلا بهداشت یا اقتصادیاهرکدوم انقدروقت و دقت براآموزش پرورش یاجایی خارج ازحیطه مسئوليتشون داشته باشن وبیان به شماکمک کنن واگه خودآموزش پرورش منظورتونه که خودتون مدیرکل هستین وبایدکاری بکنین اگه شما نتونید که بقیه بماند لطفا همه به وظایفمون عمل کنیم واگه نمیتونیم قبل ازقبول مسیولیت بگیم نمیتونیم
:
:
:
آخرین اخبار