تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۱۲۶۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
غرق شدن جاده روستاهای لالی در پی باران های اخیر
اینجا استخر یا رودخانه نیست / تصاویر
بارندگی های روزهای اخیر در شهرستان لالی مانند سال های قبل این بار هم جاده لالی به روستاهای ططر ، خواجه آباد و گچ کرسا را در آب غرق کرد و تردد وسایل نقلیه را در آن محل(جاده فرودگاه) با مشکل رو به رو کرد
بارندگی های روزهای اخیر در شهرستان لالی مانند سال های قبل این بار هم جاده لالی به روستاهای ططر ، خواجه آباد و گچ کرسا را در آب غرق کرد و تردد وسایل نقلیه را در آن محل(جاده فرودگاه) با مشکل رو به رو کرد.

تصاویری که در ادامه هم مشاهده خواهید کرد جاده ی لالی به دزفول است که از روستاهای ططر ، خواجه آباد و گچ کرسا می گذرد و در قسمت محدوده روستای قلعه چنگایی با انباشت حجم انبوه باران ها در تردد وسایل نقلیه اختلال ایجاد کرده است.

جاده ای که با احداث کانال های دفع آب های سطحی در حاشیه خود می توانست مشکلات کمتری را متوجه مردم کند اما با کم توجهی مسئولان این گونه در روزهای بارانی تردد و رفت و آمد را با مشکل رو به رو می کند.

رانندگانی که از این مسیر عبور کردند از نفوذ آب در ماشین های خود و همچنین بالا آمدن آب تا سطح موتور ماشین ها خبر داده و عنوان کردند که چندین دستگاه از وسایل نقلیه به همین علت در این مسیر دچار خرابی شده و در راه ماندند .


مرجع / لالی نیوز
برچسب ها: لالی
:
:
:
آخرین اخبار