تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۱۳۰۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد:
تمديد ثبت‌نام در جشنواره تعاونی‌ها، دانشگاه و کارآفرینان برتر
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان از تمديد ثبت نام در جشنواره تعاونی ها، دانشگاه و کار آفرینان برتر در خوزستان خبر داد
خوزنیوز: مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان از تمديد ثبت نام در جشنواره تعاونی ها، دانشگاه و کار آفرینان برتر در خوزستان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ هوشمند صفائی اظهار کرد: این جشنواره با همکاری دانشگاه آزاد دزفول و برای نخستین بار در کشور روز سه شنبه 27 بهمن ماه امسال برگزار می شود.

وي گفت: به منظور حمایت از سیاست های اقتصادی دولت، جشنواره تعاونی ها، دانشگاه و کار آفرینان برتر خوزستان در دزفول برگزار می شود.

صفائي افزود: جشنواره در سه بخش شرکت های تعاونی کار آفرین،کار آفرینان موفق حقیقی و حقوقی و صاحبان ایده های کار آفرینی برگزار خواهد شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان محورهای جشنواره را کشاورزی، صنعت،پزشکی، خدمات، آموزش، فرهنگ، هنر و زیست محیطی برشمرد و گفت: مهلت ثبت نام تا 25 دی ماه تمديد شده است. علاقه مندان مي توانند با  مراجعه  به پرتال دانشگاه به نشاني www.jaud.ac.ir ثبت نام كنند.

صفائی هدف از برگزاری جشنواره جشنواره تعاونی ها، دانشگاه و کار آفرینان برتر خوزستان را ارتباط بیش تر بخش تعاونی و دانشگاه دانست و گفت: این ارتباط زمینه حل مشکل های تعاونی های استان را به صورت علمی فراهم می کند.
:
:
:
آخرین اخبار