تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۱۳۳۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دانشجویان نفت هنوز پاسخی از مسئولان دریافت نکرده‌اند
دانشجویان دانشکده نفت اهواز در هفتمین روز از خودداری از خوردن غذای این دانشکده که در اعتراض به لغو اولویت استخدامی این دانشجویان اقدام شده، هنوز پاسخ قانع کننده ای از مسئولان دریافت نکرده اند
دانشجویان دانشکده نفت اهواز در هفتمین روز از خودداری از خوردن غذای این دانشکده که در اعتراض به لغو اولویت استخدامی این دانشجویان اقدام شده، هنوز پاسخ قانع کننده ای از مسئولان دریافت نکرده اند.

این دانشجویان از روز چهارشنبه گذشته به دنبال مصاحبه تلویزیونی معاون وزیر نفت مبنی بر هم تراز شدن سهمیه استخدامی دانشکده صنعت نفت با دانشگاه های معتبر، از خوردن غذای این دانشگاه خودداری و در امتحانات نیز شرکت نکرده اند.

یکی از دانشجویان دانشکده نفت اهواز روز سه شنبه اظهار کرد: اعتراض این دانشجویان به همین شکل، تا زمانی که وضعیت استخدامی ما حل نشود ادامه خواهد یافت.

وی که خواست نامش فاش نشود افزود: روابط عمومی دانشگاه نفت نامه ای مبنی بر استخدام دانشجویان کارشناسی با معدل بالای 16 و ارشد بالای 17 را منتشر کرده و شرط معدل لحاظ کرده، در صورتی که ما با این شرط وارد دانشگاه نشدیم و چنین شرطی در سازمان سنجش و سایت وزارت نفت نبوده است.

این دانشجو اظهار کرد: اولویت ما استخدام شدن به همان شکلی است که در قانون آمده است.

وی افزود: رئیس دانشکده قول پیگیری را داده اما هنوز هیچ جواب مشخص و قانع کننده ای دریافت نکرده ایم.

همزمان با خودداری دانشجویان دانشکده نفت اهواز از خوردن غذای این دانشکده، اعتراضاتی در دانشکده آبادان و تهران نیز انجام شده است.

با وجود پیگیری خبرنگار رئیس دانشکده نفت اهواز حاضر به انجام مصاحبه نشد.
یک هزار و 100 نفر در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشکده نفت اهواز تحصیل می کنند.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
0
0
با سلام و عرض ادب
به موازات این اعتراضات شایان خاطر می شوم که چند روز پیش در دانشکده محمود آباد دانشگاه صنعت نفت نیز شاهد اعتراضاتی بودیم که به شدت با دانشجویان برخورد شد. لطفا در این خصوص هم گزارش به عمل آورید.
:
:
:
آخرین اخبار