تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۱۴۰۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای شش طرح راهسازی در دزفول
معاون عمرانی فرماندار ویژه دزفول از اجرای شش طرح راهسازی در این شهرستان خبر داد و گفت:با بهره برداری از این طرح ها شاهد ترافیک روان در برخی جاده های شهری و روستایی دزفول خواهیم بود
معاون عمرانی فرماندار ویژه دزفول از اجرای شش طرح راهسازی در این شهرستان خبر داد و گفت:با بهره برداری از این طرح ها شاهد ترافیک روان در برخی جاده های شهری و روستایی دزفول خواهیم بود.

عبدالحسین پوررکنی افزود:این طرح ها شامل تعریض جاده چهارراه آوج تا سه راه بنوت و شهرک خیبر،سه راه بنوت تا سه راه سیاه منصور ، جاده فضیلی حدفاصل شوشتر تا جاده بنوت ،جاده شیرین آب از آزاد راه تا شهرک حمزه و شیرین آب و تعریض جاده دریاچه می باشند.

وی با اشاره به سفر اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی به دزفول گفت:در این سفر مقرر شد 61 کیلومتر از جاده سردشت به سمت روستای بوالحسن با اعتباری افزون بر 127میلیارد ریال آسفالت و بهسازی شود که در حال حاضر پروژه توسط پیمانکار آغاز شده است.

معاون عمرانی فرماندار ویژه دزفول احداث جاده پل کول را از دیگر طرح های راهسازی در دزفول برشمرد و گفت:به دلیل خرابی جاده مذکور ، عشایر ناچار به طی مسیر در مدت 14 ساعت می باشند که با اختصاص 27 میلیارد ریال پروژه مذکور آغاز شده و دو هزار و 700 متر نیز مسیر شکافی شده است .

وی مدت اجرای این پروژه را 18 ماه دانست و گفت:احداث مجتمع آبرسانی به دو بخش سردشت و شهیون از دیگر پروژه های عمرانی شهرستان دزفول می باشد که به دلیل تامین نشدن اعتبار آن در سال گذشته اجرای آن در دست پیگیری است.

پرورکنی اظهار کرد:برای توسعه برق شهرستان دزفول نیز مقرر شد شش ایستگاه 132 کیلو ولت و یک ایستگاه 400 احداث شود که احداث سه ایستگاه 132 در حال انجام است اما ایستگاه 400 کیلو ولت به دلیل تامین نشدن زمین عملیات اجرایی آن هنوز آغاز نشده است.

وی هزینه احداث یک ایستگاه 132 کیلوولت برق را 110 میلیارد ریال و هزینه احداث ایستگاه 400 برق را 870 میلیارد ریال دانست و گفت:برای احداث ایستگاه برق 400کیلو ولت 17 هکتار زمین در بخش مرکزی نیاز است که تاکنون 14 هکتار آن آماده شده و نیاز به نظر کارشناسی دارد.

معاون عمرانی فرماندار ویژه دزفول نبود خدمات مخابراتی در بخش سردشت و شهیون را از مشکلات این بخش ها دانست و گفت:هزینه برقراری ارتباط مخابراتی در این دو بخش 127 میلیارد ریال می باشد که طبق پیگیری مقرر شد این اعتبار تا قبل از برگزاری انتخابات تامین و مشکل ارتباط مخابراتی اهالی این دو بخش بر طرف شود.

وی اعتبارات عمرانی شهرستان دزفول در سال جاری از محل ماده 180 را حدود 320 میلیارد ریال دانست و گفت:سال گذشته کل اعتبار شهرستان دزفول حدود 380 میلیارد ریال بود که 60 درصد آن محقق شد.

وی ابراز امیدواری کرد با جذب 100 درصد اعتبارات امسال شاهد اجرای کامل طرح های عمرانی در شهرستان دزفول باشیم.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: دزفول
:
:
:
آخرین اخبار