تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۱۱۴۵۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای شهر ایذه:
انتخاب‌های فامیلی در انتخاب شهردار ایذه نقشی ندارند
اساس انتخاب شهردار این شهر توانایی و تدبیر است و انتخاب‌های فامیلی نقشی نخواهد داشت
رئیس شورای شهر ایذه گفت: اساس انتخاب شهردار این شهر توانایی و تدبیر است و انتخاب‌های فامیلی نقشی نخواهد داشت.

هدایت‌الله سلحشور امروز با اشاره به بحث انتخاب شهردار این شهر، اظهار کرد: در مورد انتخاب شهردار چهار جلسه تشکیل شده است و در این بین 12 گزینه معرفی شد که سرپرست فعلی شهرداری نیز یکی از گزینه‌های جدی آن به‌حساب می‌آید.

وی با اشاره به اعلام کاندیداتوری دو تن از اعضای شورای شهر برای حضور در جمع گزینه‌های موجود، افزود: پرونده تمام گزینه‌های موجود برای بررسی بسته شد و ما در شورا مخالف حضور این دو عضو در مرحله گزینش بودیم.

رئیس شورای شهر ایذه با پاسخ به موضوع انتخاب‌ها و معرفی گزینه‌های فامیلی برای شهردار شدن تصریح کرد: به هیچ‌وجه نسبت‌های فامیلی ملاک انتخاب‌ها نخواهد بود و توانایی‌های فرد مورد توجه ما هستند.

سلحشور با اشاره به اینکه در گزینه‌های موجود افراد بومی و غیربومی وجود دارد، خاطرنشان کرد: فضای معرفی گزینه توسط اعضای شورا باز بود و از این رو هر یک از این افراد گزینه‌های مورد نظر خود را معرفی کردند که در این بین یکی از شهرداران اسبق ایذه نیز حضور دارد.

وی اضافه کرد: توانایی، قدرت چانه‌زنی و آوردن منابع جزء آیتم‌های اصلی شورا برای انتخاب شهردار است و در این راستا انوشیروان بهرامی سرپرست فعلی نیز یکی از گزینه‌های موجود به‌حساب می‌آید.

سلحشور با اشاره به زمان معرفی شهردار گفت: گزینه‌های معرفی شده به جلسه شورا دعوت خواهند شد و هدف این است که اکثریت مطلق روی یک گزینه توانمند اتفاق نظر داشته باشند تا پس از مدت‌ها از دودستگی موجود خارج شویم.

رئیس شورای شهر ایذه با بیان اینکه به‌دنبال آن هستیم تا با یک انتخاب خوب یک فضای آرام در شهرداری و شورای شهر حاکم کنیم، تشریح کرد: با توجه به اینکه هر یک از گزینه‌ها معرفی شده توسط یک عضو شورا است، انتخاب گزینه اصلی در این بین کار دشواری به‌حساب می‌‌آید.

سلحشور ادامه داد: در این مدت شورا به پختگی و تجربه کافی و کامل رسیده است و برای انتخاب خود مسائل شخصی و طایفه‌ای را کنار خواهد گذاشت.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
حامی شورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
0
0
درود بر سلحشور . اعضای محترم شورا آزموده را آزمودن خطاست .بچه های ایذه از توانمندیهای بسیار بالائی برخوردار هستن انشاالله با انتخاب اصلح در جهت پیشرفت ایذه گام بردارید .
:
:
:
آخرین اخبار