تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۱۱۴۵۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح بهسازی جاده های شهرستان گتوند آغاز شد
رئیس اداره راه و شهرسازی گتوند از آغاز عملیات بهسازی و ایمن سازی جاده های این شهرستان خبر داد
رئیس اداره راه و شهرسازی گتوند از آغاز عملیات بهسازی و ایمن سازی جاده های این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون 20 کیلومتر از جاده های ارتباطی این شهرستان بهسازی شده است.

علی محمدزاده چهارشنبه با بیان اینکه تاکنون عملیات بهسازی در سطح جاده اصلی شهر گتوند، عقیلی و جاده آبید اجرا شده است افزود: بزودی در جاده کوشکک نیز عملیات بهسازی و ایمن سازی اجرا می شود.

وی فعالیت های انجام شده در بخش ایمن سازی در جاده های شهرستان را شامل لکه گیری ، تعویض گاردریل و شست و شوی تابلوها و علایم راهنمایی و رانندگی حاشیه جاده ها عنوان کرد و افزود: تاکنون برای ایمن سازی این محورها بالغ بر دو میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس اداره راه وشهرسازی گتوند در ادامه به پروژه های در دست اجرا در این شهرستان اشاره کرد و از پیشرفت 30 درصدی عملیات احداث پل شور عقیلی با اعتبار اولیه 5/3میلیارد ریال وعرض 11متر خبر داد و گفت:با بهره برداری از این پل مشکل ورودی شهر گتوند از سمت شوشتر در ابتدای جاده عقیلی حل می شود.

محمد زاده همچنین به اجرای پروژه چهار بانده کردن جاده ورودی شهر گتوند تا شهر جنت مکان اشاره نمود وافزود این پروژه بطول 5/2کیلومتر وعرض 23متر با اعتباری بالغ بر 11میلیارد و250میلیون ریال با 20 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست که پیش بینی می شود تیرماه 95 به بهره برداری برسد.

وی همچنین افزود: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت جاده گتوند -شوشتر از سمت روستای کوشکک آغاز شده و امیدواریم با اجرای این طرح شاهد کاهش حوادث رانندگی در این مسیر باشیم.

محمدزاده اعتبار اختصاص یافته برای این پروژه را 17میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:با این اعتبار 10کیلومتر روکش آسفالت و لکه گیری اجرا می شود.

از مجموع 439کیلومتر جاده های شهرستان گتوند 74کیلومتر آن جاده شهری و 365 کیلومتر راه روستایی است.

شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، صالح شهر ، ترکالکی ، جنت مکان ، سماله و نیز 45 روستا می باشد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: گتوند
:
:
:
آخرین اخبار