تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۱۱۴۶۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان دزفول:عوامل آدم ربایی شناسایی شده اند
دادستان عمومی و انقلاب دزفول از شناسایی متهمان حادثه آدم ربایی در این شهرستان خبر داد و از مردم خواست از دامن زدن به هر گونه شایعه خودداری کنند
دادستان عمومی و انقلاب دزفول از شناسایی متهمان حادثه آدم ربایی در این شهرستان خبر داد و از مردم خواست از دامن زدن به هر گونه شایعه خودداری کنند.

احمد قهرمانی افزود: جوانی 27 ساله به هویت ح . ل که چند روز پیش توسط دو نفر مسلح ربوده شده و آزاد گردید در سلامت کامل به سر می برد.

وی با تکذیب شایعه بمب گذاری ، آدم ربایی مجدد و سایر حوادث امنیتی در دزفول افزود: آدم ربایان در قبال آزادی فرد ربوده شده درخواست 150 هزار دلار پول کرده بودند که با انتشار خبر دستگیری مظنون به قتل پرونده دیگر در این شهرستان، احساس ناامنی کرده و جوان ربوده شده را آزاد کرده و متواری شدند.

قهرمانی گفت: متهمان شناسایی شده و تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مظنون اصلی پرونده قتل م.غ فرزند یکی از پزشکان متخصص دزفول نیز دستگیر شده است افزود: این فرد دارای سوابق متعدد کیفری در جرائم سرقت، درگیری و شرارت می باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول گفت: ریشه این گونه جرائم که موجب احساس ناامنی در میام مردم شده اند عمدتا مصرف مواد مخدر، مسائل اخلاقی، فعالیت فرقه های ضاله و مشکلات اقتصادی است که متولیان اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه باید برای رفع این مشکلات و تهدیدها برنامه ریزی کنند.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: دزفول
:
:
:
آخرین اخبار