تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۱۴۷۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله جزایری:
سفر رئیس جمهور به اروپا پیروزمندانه بود
امام جمعه اهواز گفت: سفر رئیس جمهور به دو کشور اروپایی، یک سفر پیروزمندانه بود
سفر رئیس جمهور به اروپا پیروزمندانه بودامام جمعه اهواز گفت: سفر رئیس جمهور به دو کشور اروپایی، یک سفر پیروزمندانه بود.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه امروز اهواز اظهار کرد: سفر رئیس جمهور به دو کشور مهم اروپایی یک سفر پیروزمندانه بود که خوشبختانه دستاوردهای خوبی برای کشور به همراه داشت. در این سفر، قراردادهای خوبی منعقد شد و امیدواریم این ارتباطات همراه با عزت باشد تا کشور زمینه توسعه خود را بیش از گذشته پیدا کند.

وی افزود: قراردادهای مربوط به انتقال فناوری یکی از قراردادهای رایج در بین همه کشورها است و کشورها به فناوری هم محتاج هستند ولی در این بین عزت کشور نباید خدشه دار شود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: دولتمردان باید دقت کنند که وضع قراردادها و حضور کشورهای خارجی نباید به گونه ای پیش برود که کارگران ما بیکار شوند و ملت هم باید بدانند که مصرف کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند، جایز نیست.

آیت الله جزایری با انتقاد از مسئولان خوزستانی در خصوص بی توجهی به سرمایه گذاران خارجی گفت: بعد از توافق هسته ای، سرمایه گذاران خارجی فراوانی وارد کشور شده اند ولی ظاهرا در خوزستان، مسئولان قسم خورده اند که سرمایه گذاران خارجی را تحویل نگیرند. اگر به خوبی به سرمایه گذاران خارجی دقت کنیم متوجه می شویم که اغلب آنها در تهران متمرکز شده اند و بخشی هم در تبریز و اصفهان و سهم خوزستان در این بین نادیده گرفته شده است حتی در این خصوص تذکری به مسئولان داده ام ولی توجهی نمی کنند.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: همین بی توجهی مسئولان است که باعث شده امروز بیکاری در خوزستان بیداد کند و جوانان تحصیل کرده خوزستان خانه نشین باشند. مسئولان خوزستان باید پشتیبان سرمایه گذاران باشند تا طلسم بیکاری در خوزستان بشکند. اگر مسئولان در این خصوص بی تفاوت باشند من به شدت این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

آیت الله جزایری به مسئله تائید و عدم تائید صلاحیت ها در کشور اشاره کرد و گفت: در بین نامزدها برخی افراد صلاحیتشان تائید نشد که در این خصوص شورای نگهبان رسیدگی می کند و هر چه شورای نگهبان تائید کند برای ما محترم است ولی ما هم خواستار این هستیم که برخی افراد که صلاحیت آنها تائید نشده در مراحل بعدی از سوی شورای نگبهان تائید صلاحیت شوند.

وی بیان کرد: در دوره های قبلی هم نمونه این موارد پیش آمد. مثلا فرد مومنی تائید صلاحیت نشد و بعد تا معاونت یک وزارت پیش رفت و خدمات خوبی به کشور و استان ارائه کرد به همین دلیل اعتقاد دارم اگر مجدد بررسی صورت بگیرد احتمال اینکه افراد دیگری تائید صلاحیت شوند بسیار زیاد است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار