تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۱۵۰۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ویژه آبادان:
باید فارغ از احساسات در پای صندوق های رأی حضور یابیم
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: باید به دور از احساسات و به طور عاقلانه و منطقی در پای صندوق های رأی حضور پیدا کنیم
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: باید به دور از احساسات و به طور عاقلانه و منطقی در پای صندوق های رأی حضور پیدا کنیم.

عزیزاله شهبازی روز دوشنبه در آئین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان شهید روزبه آبادان خطاب به دانش آموزان رأی اولی گفت: حالا که قرار است با احساس پاک و انقلابی پای صندوق های رأی بیایید توصیه می شود که آگاهانه رأی خود را به درون صندوق بیندازید.

وی اظهار کرد: در زمان حاضر اقدامات مختلفی در شهرستان آبادان برای حضوری همراه با آرامش و امنیت در پای صندوق های رأی انجام شده و گروه ها، تشکل ها و جریان های مختلف سیاسی در این عرصه حضور پیدا کرده اند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: تابلویی که در اختیار ما قرار دارد همواره بر پایه اعتدال، میانه روی و هماهنگی با اهداف نظام، انقلاب و برنامه هایی است که مقام معظم رهبری به منظور برون رفت کشور از مشکلات بر آن صحه گذاشتند.

شهبازی با تأکید مجدد بر حضورعاقلانه و منطقی در پای صندوق های رأی یادآور شد: باید بکوشیم تا آنهایی را که دارای ظرفیت ها ی بالایی از نظر ایجاد تحول در شهرستان هستند را انتخاب کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان عنوان کرد: با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات (هفتم اسفندماه امسال) همگی در حال آماده سازی برای ایجاد یک شور دیگر در کشور هستیم، تحولی دیگر با رأی مردم در حال ایجاد شدن است تا بتوانیم بیش از پیش نظام و انقلاب را بیمه کنیم، همانطور که در انتخابات گذشته نیز دیده ایم.

شهبازی با ابراز امیدواری از اینکه مردم با حضور خود بهترین و اصلح ترین را انتخاب کنند، افزود: تاکنون شاهد ورود افرادی به صحنه انتخاب بودیم که با پذیرش مسئولیت خودشان را در معرض انتخاب قرار می دهند.

وی بیان کرد: در این ایام مسئولان کشور و مقام معظم رهبری بیاناتی را داشته اند به طوری که در روز گذشته رئیس جمهور اعلام کرد که اگر مردم در سال ۹۲ پای صندوق های رأی نمی آمدند امروز ما شاهد رخت بستن تحریم های ظالمانه و ایجاد شور و نشاط اجتماعی از کشور نبودیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان ابراز امیدواری کرد تا شور انقلاب ناشی از برگزاری ویژه برنامه های خاص ایام دهه مبارک فجر با توجه به نزدیکی روز انتخابات بتواند انرژی مضاعفی را در میان مردم برای حضوری گسترده در انتخابات ایجاد کند.

شهبازی تصریح کرد: امروز روز مهمی برای ملت ایران اسلامی و تمام کسانی است که در سراسر جهان برای استقلال و آزادی در حال مبارزه هستند. امروز روزی است که امام راحل پس از سال ها دوری از وطن به کشور بازگشتند.

وی یادآور شد: ۳۷ سال از عمر جمهوری اسلامی ایران می گذرد و شاهد آن هستین که هر سال از بهمن ۵۷ می گذرد، انقلاب شاداب تر و پر نشاط تر می شود و مشخصه بارز آن حضور مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی است.

به گفته معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان هنگامی که چهره های نسل سوم و چهارم انقلاب را می بینیم، خوشحالی و خشنودی را در چهره های آنان از بابت کاری که پدرانشان انجام دادند، به وضوح می بینیم.

در نخستین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی زنگ انقلاب در مدارس آبادان و به طور نمادین در دبیرستان شهید روزبه به صدا در آمد. پخش ویدئو کلیپ انقلابی، خواندن سرود و برپایی نمایشگاهی از روزنامه های دوران انقلاب از جمله برنامه های جنبی این آئین بود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار