تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۰۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیگیری مشکل متقاضیان مسکن تعاونی انتظام
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول از پیگیری مسوولان این شهرستان برای حل مشکل متقاضیان مسکن شرکت تعاونی انتظام خبر داد
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول از پیگیری مسوولان این شهرستان برای حل مشکل متقاضیان مسکن شرکت تعاونی انتظام خبر داد.

جمعی از متقاضیان مسکن شرکت تعاونی انتظام دزفول که به امید خانه دار شدن در این تعاونی سرمایه گذاری کرده اند روز دوشنبه با تجمع درب فرمانداری ویژه این شهرستان خواستار حل مشکل خود شدند.

یکی از این متقاضیان گفت:37 خانوار به امید خانه دار شدن با خرید امتیاز تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی عضو تعاونی مسکن انتظام، هر یک مبلغ 270 میلیون ریال پرداخت کرده اند.

سعید آتشی افزود: با گذشت چهار سال از این ماجرا اکنون روشن شده تعاونی مذکور هر واحد را همزمان به نفر فروخته است.

وی افزود: تاکنون پیگیری زیادی در این خصوص صورت گرفته و هیچ کدام از ارگان های مربوطه اقدامی برای حل مشکل 37 خانوار مذکور انجام نداده است ضمن اینکه تعاونی مسکن انتظام نیز پاسخگو نیست.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول نیز در این خصوص گفت:در پی اعتراض و تجمع متقاضیان مسکن انتظام نشستی با حضور نمایندگان معترضان در فرمانداری ویژه دزفول برگزار شد .

امیر عیسی زاده افزود:در این نشست که با حضور فرمانده انتظامی دزفول برگزار گردید مقرر شد این مشکل توسط مسوول امور حقوقی فرماندهی انتظامی دزفول به صورت جدی بررسی و مشکل این متقاضیان حل شود.

وی اظهار کرد: فرمانده انتظامی شهرستان دزفول نیز در این نشست ضمن اعلام تمایل برای هر گونه همکاری به منظور حل مشکل این متقاضیان اعلام کرده است.

عیسی زاده با بیان اینکه این مشکل در دوره فرماندهی اسبق این نیرو در دزفول بوجود آمده است گفت: فرمانده فعلی انتظامی دزفول اعلام آمادگی کرده تا همکاری لازم برای حل این مشکل را انجام دهد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار