تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۱۱۶۱۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جوابیه آموزش و پرورش خوزستان به یک خبر
خوزنیوز: در تاریخ 24 بهمن خبری از قول حجت الاسلام جواد عادل پور امام جمعه موقت شهرستان خرمشهر بر روی خروجی قرار گرفت مبنی بر اینکه استان خوزستان فاقد مدرسه تخصصی برای ناشنوایان است.

به گزارش خوزنیوز در این جوابیه آمده است:

در پاسخ به اظهارات این روحانی جلیل قدر و با سپاس از حسن دلسوزی این بزرگوار در خصوص دانش آموزان ناشنوا به استحضار می رساند که در استان خوزستان 70 مدرسه استثنایی وجود دارد و از این تعداد 9 مدرسه تخصصی برای دانش آموزان ناشنوا در شهرهای خرمشهر، آبادان، ایذه، بهبهان، دزفول و نواحی 2 و 3 اهواز وجود دارد و بقیه دانش آموزان ناشنوا نیز در شهرهای دیگر در کنار سایر دانش آموزان استثنایی مشغول به تحصیل می باشند.

براساس آخرین آمار 761 دانش آموز ناشنوا در کل استان خوزستان در کلیه مقاطع در این مدارس تحصیل می کنند و در منطقه آزاد اروند نیز 101 دانش آموز ناشنوا در مدارس تخصصی سروش شهرستان خرمشهر و شمیم شهرستان آبادان مشغول به تحصیل می باشند.

در پایان به اطلاع می رساند؛ که پیرو جلساتی که اینجانب با مدیر عامل و معاونین منطقه آزاد اروند داشته ایم ، کمک هایی در خصوص ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی و تجهیز مدرسه استثنایی شمیم به وسایل توانبخشی انجام شده که امیدواریم این حمایت مستمر باشد و همچنین توافقی را در خصوص احداث 2 سالن ورزشی در مدارس استثنایی خرمشهر و آبادان داشته ایم و نقشه های احداث این دو سالن نیز طراحی و در اختیار منطقه آزاد اروند قرار گرفت که امید داریم این وعده نیز محقق گردد.

در پایان آرزوی توفیق کلیه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی خصوصا خدمتگزاران به جامعه معلولین را از خداوند متعال خواستارم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Finland
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
0
0
سپاس از همه زحمت کشان عرصه استثنایی
:
:
:
آخرین اخبار