تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۱۶۲۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس ستاد راهیان نور سپاه استان خوزستان مطرح کرد:
پیش‌بینی حضور بیش از ۵ میلیون زائر راهیان نور در استان
سال گذشته بیش از پنج میلیون نفر از مکان‌های عملیاتی استان خوزستان بازدید کردند و امسال با توجه به وضعیت مناسب هوایی استان پیش بینی افزایش این تعداد را داریم
رئیس ستاد راهیان نور استان خوزستان گفت: سال گذشته بیش از پنج میلیون نفر از مکان‌های عملیاتی استان خوزستان بازدید کردند و امسال با توجه به وضعیت مناسب هوایی استان پیش بینی افزایش این تعداد را داریم.

عبدالناصر ندایعلی با بیان اینکه با فرا رسیدن ایام نوروز به برنامه‌های فرهنگی و معنوی کاروان راهیان نور نزدیک‌تر می‌شویم اظهار داشت: تمامی فضاهای مورد نیاز، مکان‌های فرهنگی، محل اسکان مسافران و کاروان‌های راهیان نور در حال آماده‌سازی هستند.

وی افزود: در راستای ایجاد مسیری امن برای تردد کاروان‌های راهیان نور در وضعیت تامین امنیت جاده‌ها و فضاهای عملیاتی هستیم.

رئیس ستاد راهیان نورخوزستان به تشریح برنامه‌های ستاد راهیان در طول ایام تعطیلات پرداخت و گفت: رزمایش‌های عملیاتی در پادگان‌های‌ شهید حبیب‌اللهی، شهید باکری، شهید بهروزغلامی و برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی با مضامین عملیات‌های دفاع مقدس از برنامه‌های متنوع این ستاد خواهد بود.

ندایعلی با بیان اینکه بیش از 3هزار راوی برای روایت صحنه‌های دفاع مقدس در یادمان‌های شهدا حضور دارند افزود: برخی از این راویان به صورت ثابت در مناطق عملیاتی و مابقی نیز به صورت راوی همراه در اتوبوس‌ها و کاروان‌های راهیان نور به تشریح عملیات‌ها می‌پردازند.

وی با بیان اینکه خوزستان پایتخت مقاومت و عملیات دفاع مقدس به شمار می‌آید بیان کرد: سال گذشته بیش از پنج میلیون نفر در مناطق عملیاتی استان خوزستان حضور یافتند که امسال با توجه به وضعیت جوی مناسبی که در استان وجود دارد پیش بینی افزایش بازدید از مناطق عملیاتی را داریم.

معاون فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در پایان گفت: از همه مردم عزیز نظام جمهوری اسلامی دعوت می‌کنم که با حضور در یادمان‌های شهدا و دفاع مقدس از فضای معنوی این یادمان‌ها ‌‌نهایت بهره برداری معنوی را داشته باشند.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: راهیان نور
:
:
:
آخرین اخبار