تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۱۱۶۸۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار دزفول خبر داد:
پیگیری مشکل متقاضیان سایت 55 مسکن مهرشهر
مشکل متقاضیان سایت 55 مسکن مهر شهر آزادگان از سوی این فرمانداری در دست پیگیری است
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دزفول گفت:مشکل متقاضیان سایت 55 مسکن مهر شهر آزادگان از سوی این فرمانداری در دست پیگیری است.

تعدادی از متقاضیان مسکن مهر شهر دزفول که نسبت به تاخیر پیش آمده در واحدهای مسکونی خود گله مند بودند روز دوشنبه در دیدار با معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دزفول خواستار پیگیری این مشکل شدند.

چند تن از این افراد اظهار داشتند: 108 متقاضی از سال 88 به امیدخانه دار شدن در طرح مسکن مهر آزادگان دزفول ثبت نام کرده ولی با گذشت بیش از شش سال و پرداخت کلیه سهم آورده هنوز واحد مسکونی به آنان واگذار نشده است.

آنان افزودند:تاکنون سهم آورده مسکن مهر از سوی اعضا پرداخت شده و در حالی که زمان باز پرداخت اقساط وام مسکن فرا رسیده هنوز واحدهای مذکور تکمیل نشده اند.

به گفته آنان واحدهای مسکونی سایت 55 مهر شهر آزادگان با پیشرفت بالای 90 درصد در مرحله نصب انشعاب و محوطه سازی می باشند اما بیش از یکسال از توقف عملیات آنها گذشته و به حال خود رها شده اند.

این متقاضیان مسکن مهر با اشاره به اینکه اکثر واحدهای مسکونی سایر تعاونی های مهرشهر دزفول تحویل متقاضیان شده اند بیان داشتند:تاخیر در روند تکمیل این واحدهای مسکونی به دلیل اختلاف پیمانکار با رییس تعاونی موجب گله مندی متقاضیان شده است .

امیر عیسی زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول نیز گفت:با حضور متقاضیان مسکن مهر دزفول نشستی با حضور مسوولان مربوطه برگزار شد و با وجود اینکه مسوولیت مسکن مهر بر عهده فرمانداری نیست اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد مشکل این متقاضیان هرچه سریعتر حل شود.

کورش نوروزی رییس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان دزفول نیز با اشاره به اینکه اعضای این سایت با مدیرعامل مشکل دارند و خواهان برکناری وی هستند گفت:در نشستی که در محل فرمانداری ویژه دزفول برگزار شد مقرر شد مدیر عامل فعلی در حال حاضر در مسوولیت خود باقی بماند و نسبت به تکمیل طرح اقدام کند.

وی افزود:همچنین مقرر شد این متقاضیان درخواست خود برای تغییر مدیرعامل را به اداره تعاون ارسال و با طی مراحل اداری در نشست انتخابات مدیر عامل جدید انتخاب و معرفی شود.

نوروزی در خصوص عدم همکاری مدیر عامل این سایت با اتحادیه مسکن مهر نیز گفت:این تعاونی انصراف خود را از تحت پوشش بودن اتحادیه مسکن مهر دزفول اعلام کرده بود و به صورت خصوصی در حال فعالیت بود که منعی در این خصوص وجود ندارد.

دو هزار و 312 واحد مسکن مهر در سایت مهر شهر دزفول طراحی که تعدادی از این واحدها تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است.

طرح مسکن مهر با بیش از پنج هزار واحد در پنج منطقه شهر دزفول اجرا شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار