تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۱۱۷۷۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار دزفول عنوان کرد:
اجرای طرح آموزشی همگانی مقابله با ریزگرد‌ها در دزفول
با هدف آشنایی اقشار مختلف اجتماعی با حوادث طبیعی و ریز گرد‌ها طرح اموزشی همگانی مقابله با ربزگرد‌ها در دزفول اجرا می‌شود
شهردار دزفول گفت: با هدف آشنایی اقشار مختلف اجتماعی با حوادث طبیعی و ریز گرد‌ها طرح اموزشی همگانی مقابله با ربزگرد‌ها در دزفول اجرا می‌شود.

محمد رضا کرمی‌نژاد اظهار داشت: با هدف آشنایی اقشار مختلف اجتماعی با حوادث طبیعی و ریزگرد‌ها طرح آموزشی همگانی و توجیهی مقابله با اثرات منفی ریزگرد‌ها و آلاینده های طبیعی در دزفول اجرا می‌شود.

وی گفت: این طرح آموزشی با حضور 400 معلم مقاطع مختلف تحصیلی واحدهای آموزشی بخش‌های شهری و روستایی دزفول برگزار و راهکاری لازم  به شرکت کننده ها ارائه می‌شود.

شهردار دزفول بیان کرد: این دوره آموزشی در چهار روز و از سیزدهم اسفندماه و با حضور کار‌شناسان مختلف زیست محیطی برگزار خواهد شد.

وی افزود: ریزگرد‌ها و کنترل آسیب‌های ناشی از حوادث و بلایای طبیعی محور اصلی طرح آموزشی همگانی مقابله با ریز گرد‌ها در دزفول است.

کرمی‌نژاد اظهار کرد: این طرح با همکاری معاونت برنامه ریزی شهرداری دزفول با همکاری اداره آموزش و پرورش و اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

وی گفت: هم‌چنین با پیگیری‌های صورت گرفته و حل مشکلات ایجاد شده در مسیر تکمیل تعدادی پروژه‌های عمرانی تا قبل از انتهای امسال پروژه‌های کمربندی شرق بنام بلوار شهید عظیم محمدی‌زاده، بوستان مهرگان جنب پل غدیر، بوستان محله ایی امید واقع در کوی اندیشه و بلوار ملاصدرا دزفول با حضور مسولین استانی و محلی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار