تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۱۸۲۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفت‌سین نقد ادبی در آبادان چیده می‌شود
انجمن شعر آبادان هفت‌سین نقد ادبی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (20 و 21 اسفند 94) برگزار می‌کند
انجمن شعر آبادان هفت‌سین نقد ادبی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (20 و 21 اسفند 94) برگزار می‌کند.

روز پنج‌شنبه (20 اسفند 94) ساعت 17 چهار کتاب در این هفت‌سین ادبی مورد نقد قرار می‌گیرند.

ابتدا داستان بلند "سگ سالی" نوشته بلقیس سلیمانی که نشر چشمه آن را منتشر کرده را ماندانا صادقی نقد می‌کند. سپس مجموعه شعر آزاد "سطرها در تاریکی جا عوض می‌کنند" سروده گروس عبدالملکیان که نشر مروارید آن را منتشر کرده را فاطمه جمعه‌شاد مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

در ادامه مجموعه شعر موزون "سرفه‌های گرامافون" سروده محمدرضا طاهری که انتشارات فصل پنجم آن را منتشر کرده را منتصر درویشی و ندا فرهنگ‌دوست نقد می‌کنند و در پایان این روز علی‌رضا گرنافی داستان کوتاه "سیا سنبو" نوشته محمدرضا صفدری که نشر قصه آن را منتشر کرده نقد می‌کند.

همچنین در روز دوم این برنامه (جمعه 21 اسفند 94) ساعت 17 ابتدا رمان "سمفونی مردگان" نوشته عباس معروفی که نشر گردون آن را منتشر کرده را محمد ایمانی و هستی غلامی نقد می‌کنند. سپس مجموعه شعر "سنگ آفتاب" سروده اکتاویو پاز با ترجمه احمد میرعلایی که نشر زنده‌رود آن را منتشر کرده را علی‌رضا امیری مورد نقد قرار می‌دهد و در پایان رمان ترجمه "سلاخ خانه شماره پنج" نوشته کورت ونه‌گات با ترجمه علی‌اصغر بهرامی که انتشارات روشنگران آن را منتشر کرده رضا محمدی و محمد بم نقد و بررسی می‌کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار