تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۱۱۸۲۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان:
مصرف‌گرایی باعث ایجاد فاصله طبقاتی در کشور می‌شود
امام جمعه آبادان مصرف گرایی را آفت جامعه و یکی از عوامل محقق نشدن اقتصاد مقاومتی در کشور دانست و گفت: رواج مصرف گرایی باعث ایجاد فاصله طبقاتی در کشور می شود
امام جمعه آبادان مصرف گرایی را آفت جامعه و یکی از عوامل محقق نشدن اقتصاد مقاومتی در کشور دانست و گفت: رواج مصرف گرایی باعث ایجاد فاصله طبقاتی در کشور می شود.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های نماز جمعه آبادان افزود:متاسفانه مصراف گرایی در حال تبدیل شدن به یک فرهنگ غلط در جامعه است و همین عامل باعث رکود در اقتصاد کشور می شود.

وی اظهار داشت: ترویج مصرف گرایی باعث اشتغال و پویایی اقتصاد بیگانگان و بیکاری جوانان ما و رکود در بازار داخلی می شود و از این رو باید جلوی این پدیده شوم را گرفت.

حجت الاسلام ابراهیمی پور در ادامه ضمن ارائه تحلیلی در خصوص انتخابات های سال 1388، 1392 و سال 1394 در کشور اظهار داشت:پیروز واقعی این انتخابات مردم هستند که با حضور با بصیرت خود در تمامی عصرها سبب زنده شدن اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران و یاس دشمنان می شوند.

وی گفت:در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افرادی به این دو مجلس راه یافتند که ولایتمدار و انقلابی هستند و در مجلس افراد ساختار شکن راه نیافتند.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به برگزاری رزمایش موشکی سپاه در هفته گذشته اشاره کرد و افزود:برگزاری موفق این رزمایش آمادگی رزمندگان اسلام در پاسخ به تهدید دشمنان را نشان داد و ترس دشمنان انقلاب و اسلام را در پی داشت.

وی ضمن گرامیداشت روز شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی(ره) در سال 1358، بیان داشت: شهدا بر اساس تعالیم اسلامی جایگاه بالائی در نزد خدا بواسطه مجاهدت در ترویج اندیشه های اسلامی دارند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور بر دفن هشت شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس آبادان تاکید کرد و اظهار داشت:بدون شک این شهدا در سالروز شهادت دخت پیامبر حضرت فاطمه زهرا در آبادان دفن خواهند شد.

وی در پایان خطبه های نماز جمعه آبادان به سوم جمادی الاخر سالروز شهادت مظلومانه حضرت صدیقه کبری (ع)در سال 11 هجری قمری اشاره کرد و گفت:زندگی این بانوی دوعالم سرشار از ولایتمداری و ایمان بود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار