تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۱۱۸۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه‌اندازی کمیته‌های ستاد انتخاباتی شوشتر
فرماندار شوشتر از راه‌اندازی کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان شوشتر خبر داد و گفت: طبق قانون در این باره عمل می‌شود.

به گزارش خوزنیوز، حیدر نجفی امروز در گفت‌وگو با فارس در شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی ستاد انتخابات در شهرستان شوشتر تشکیل شده است و کمیته‌های ان نیز فعال شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه ستاد انتخابات شهرستان شوشتر طبق قانون و در موعد مقرر تشکیل شده است، تاکید کرد: طبق قانون در زمان تعیین شده ستاد انتخابات شوشتر فعال شده است و کمیته‌های ستاد همگی فعال و در حال انجام وظیفه هستند.
وی با اشاره به اینکه ستاد انتخابات شهرستان شوشتر دارای شش کمیته است، خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات شهرستان شوشتر دارای شش کمیته است که هر کدام به نام‌های کمیته حراست و حفاظت فیزیکی، کمیته سیاسی، کمیته فن‌آوری اطلاعات، کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات، کمیته پشتیبانی و تدارکات، کمیته آموزش و کمیته امنیتی و پیگیری تخلفات تبلیغاتی هستند.
نجفی با اشاره به اینکه همه مسئولان باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور تلاش کنند، تاکید کرد: همه باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی تلاش کنند ولی در این باره نباید خود به حمایت از کاندیدایی خاص اقدام کنند و از امکانات دولتی برای این امر استفاده کننده که این مهم تخلف به شمار می‌آید.
رئیس شورای تامین شهرستان شوشتر افزود: در شرایط کنونی شرایط در شهرستان شوشتر تحت نظر است و در این شهرستان به منظور برگزاری انتخابات مشکل امنیتی وجود ندارد.
:
:
:
آخرین اخبار