تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۱۱۹۰۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه موقت اهواز:
دولت به تحقق شعار امسال توجه جدی داشته باشد
دولت برای تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» توجه جدی داشته باشد چرا که راه سعادت دولت و ملت در این است
امام جمعه موقت اهواز گفت: دولت برای تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» توجه جدی داشته باشد چرا که راه سعادت دولت و ملت در این است.

حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا حاجتی در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز اظهار کرد: امروز امنیت ایران در منطقه و بلکه در کل جهان بی نظیر است و در این امر بی شک مدیون رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری هستیم.

وی افزود: امروز امنیت ایران در اهواز، دریا و زمین تامین شده است و این امر یک نعمت اللهی به شمار می رود.

حاجتی با بیان اینکه ما ملتی صلح جو هستیم، بیان کرد: ما همواره راه مذاکره را انتخاب می کنیم ولی موشک های ما همیشه آماده هستند تا هر کس دست از پا خطا کند را به سزای عملش برسانند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به نامگذاری امسال به سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» از سوی رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: توجه و عمل به توصیه های رهبری انقلاب بی شک راه سعادت را جلو راه ملت و دولت نشان می دهد و ما نیز در انتظار چنین توجهی از سوی دولت به خصوص در تحقق شعار امسال هستیم.

حاجتی به ۱۲ فروردین ماه سالروز جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در این روز مردم انقلابی ایران به آرمان های امام خمینی(ره) لبیک گفتند و تا امروز این لبیک ادامه دارد و مردم ایران همیشه از شجره طیبه انقلاب با حضور خود پاسداری کرده اند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار