تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۱۹۸۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دیدار اقبال محمدیان با وزیر نفت/حق آلایندگی پرداخت شود
منتخب مردم رامهرمز و رامشیر در دوره دهم مجلس شورای اسلامی ضمن دیدار با وزیر نفت بر لزوم اختصاص حق آلایندگی این وزارت به شهرستانهای رامهرمز و رامشیر تاکید کرد
منتخب مردم رامهرمز و رامشیر در دوره دهم مجلس شورای اسلامی ضمن دیدار با وزیر نفت بر لزوم اختصاص حق آلایندگی این وزارت به شهرستانهای رامهرمز و رامشیر تاکید کرد.

اقبال محمدیان اظهار کرد: در روز دوشنبه به منظور رفع مشکلات شهرستان رامهرمز و رامشیر با وزیر نفت دیدار داشته و به گفتگو نشستم.

وي اظهار كرد: در این نشست بر لزوم پیگیری مشکلات و نیازهای شهرستان های رامهرمز و رامشیر در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی تاکید کرد. توسعه خدمات رفاهی یکی از نیازهای شهرستان های رامهرمز و رامشیر است که انتظار داریم در این زمینه گام‌های اساسی از سوی وزارت نفت برداشته شود.

منتخب مردم رامهرمز و رامشیر در دوره دهم مجلس همچنین بر لزوم پرداخت حق آلایندگی توسط وزارت نفت به حوزه انتخابیه خود تاکید کرد و گفت: این موضوع حق مردم این منطقه است که امیدواریم توسط وزیر پیگیری و اجرا شود.

محمدیان گفت: خوزستان به عنوان خاستگاه انرژی ایران، دغدغه های فراوانی در بخش نفت، گاز، پتروشیمی و آب و برق دارد بنابراین تلاش نمایندگان استان بر این است که با وزرای اصلی به منظور مدیریت شرایط موجود و همگرایی مجلس و دولت برای حل معضلات رایزنی کنند.

در این نشست بیژن زنگنه وزیر نفت برای رفع مشکلات شهرستان رامهرمز و رامشیر قول همکاری و مساعدت های لازم را به منتخب مردم رامهرمز و رامشیر داد و اظهار امیدواری کرد که در آینده تعاملات بیشتری انجام صورت گیرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار