تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۱۲۰۳۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هلال احمر دزفول مطرح کرد:
ادامه امداد رسانی به مناطق سیل‌زده دزفول
رئیس جمعیت هلال احمر دزفول گفت: امداد رسانی ناشی از طغیان رودخانه دز در دزفول توسط اعضا جمعیت هلال احمر این شهرستان هم چنان ادامه دارد
رئیس جمعیت هلال احمر دزفول گفت: امداد رسانی ناشی از طغیان رودخانه دز در دزفول توسط اعضا جمعیت هلال احمر این شهرستان هم چنان ادامه دارد.

عظیم رضایی مرساق اظهار داشت: شدت بارندگی‌های اخیر و ورود حجم گسترده‌ای از آب به بستر رودخانه دز شهر دزفول را با مشکلات گسترده‌ای مواجه کرده است.

وی افزود: سیلاب بسیاری از مناطق شهری دزفول به خصوص بسترهای موجود در کنار رودخانه دز را با خطر مواجه کرده و خسارت‌های جدی بر تاسیسات شهری وارد کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول عنوان کرد: امداد رسانی ناشی از طغیان رودخانه دز در دزفول توسط اعضا جمعیت هلال احمر این شهرستان هم چنان ادامه دارد.

وی گفت: مناطق بن جعفر، علی کله، عباس آباد، زاویه و حوالی پل چهارم خرداد شهر دزفول پس از سیلاب اخیر با بیشترین صدمات ناشی از سیلاب درگیر هستند.

رضایی مرساق بیان کرد: هم چنین با هدف اسکان مناسب شهروندان و رهایی از خطرات احتمالی اردوگاه ورزشگاه شهید ناحی برای اسکان شهروندان دزفول اختصاص یافته است.

وی افزود: در این اردوگاه بیش از 250 نفر امکان اسکان دارند و با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته تمامی تجهیزات و نیازهای شهروندان در این اردوگاه پیش بینی و فراهم شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول اظهار کرد: از زمان آغاز سیلاب تاکنون به 40 خانوار گرفتار در سیلاب دزفول در بخش‌های مختلف شهرستان متشکل از 150 نفر امداد رسانی شده است.

وی گفت: 20 خانوار از منطقه عباس آباد، بن جعفر و زاویه و همچنین پنج خانوار از حوالی پل چهارم خرداد در اردوگاه اسکان داده شده‌اند.

رضایی مرساق بیان کرد: 163 امدادگر، نجات گر و کارکنان هلال احمر پس از سیلاب در دزفول مشغول خدمات رسانی هستند و 20 تیم اسکان اضطراری، نجات در سیلاب، تیم‌های بانوان، جاده‌ای و ارزیاب در دزفول فعالیت می‌کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار