تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۲۲۱۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سیاسی وزیر کشور:
مقتدایی درخواست بازنشستگی کرده بود
مقتدایی در نامه‌های جداگانه‌ای از رئیس جمهور و وزیر کشور درخواست بازنشستگی کرده بود که با آن موافقت شد
معاون سیاسی وزیرکشور گفت: مقتدایی در نامه‌های جداگانه‌ای از رئیس جمهور و وزیر کشور درخواست بازنشستگی کرده بود که با آن موافقت شد.

محمد حسین مقیمی صبح امروز در جلسه تودیع عبدالحسن مقتدایی در جمع مدیران ستادی استانداری خوزستان اظهار کرد: مقتدایی از نیروهای با تجربه فعال، باانگیزه و با برنامه نظام جمهوری اسلامی است و خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: مقتدایی در نامه‌های جداگانه‌ای از رئیس جمهوری و وزیر کشور درخواست بازنشستگی کرده بود که با اصرار وی موافقت شد.

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: برای من که مقتدایی را می‌شناسم خیلی سخت بود که برای تودیع وی به خوزستان بیایم اما صمیمانه از خدماتش تشکر می‌کنم.

 مقیمی ادامه داد: مقتدایی هر کجا می‌رود منشأ خیر و اثر است چه در دوره نمایندگی مجلس، دوره اول استانداری خوزستان و هرمزگان و در این دوره نیز توفیقات خوبی داشت و به نحو شایسته‌ای استان را مدیریت کرد.

وی افزود: در یک سال اخیر که به وزارت کشور رفتم یکی از استان‌هایی که نگرانش نبودیم و فکر می‌کردیم مدیران منطقه درست مدیریت می‌کنند استان خوزستان با حضور مقتدایی بود.

معاون سیاسی وزیر کشور اظهار داشت: مقتدایی بار‌ها بنای جدایی گذشته بود همیشه دنبال عدم تمدید مأموریت از نفت بود و این بار به رئیس جمهور و وزیر کشور نامه نوشت و درخواست بازنشستگی کرد.

مقیمی با اشاره به وضعیت استان خوزستان، به خدمات و برنامه‌های توسعه‌ای مقتدایی از جمله در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: با مدیریت وی امسال مدیریت خوبی در زمینه اعزام زوار اربعین اعمال شد مشکلات مرزی، آبی و خاکی استان خوزستان مرتفع و حوادث سیل اخیر به خوبی مهار شد.

وی افزود: مقتدایی از مدیران ارزشمند نظام و مایه مباهات است و حقیقاً از دیشب که بنا شد برای این منظور به خوزستان بیایم برای من خیلی سخت بود چون ایشان را خوب می‌شناسم.

 معاون وزیر کشور افزود: از خدمات مقتدایی به عنوان مشاور وزیر کشور بهره خواهیم برد.

بر اساس این گزارش، در پایان این جلسه فرج‌الله خبیر به عنوان سرپرست استانداری خوزستان و عبدالحسن مقتدایی به عنوان مشاور وزیر کشور معرفی شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار