تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۱۲۳۱۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خداحافظ دیده‌بان جبهه‌ها
مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید طرفی برگزار شد
مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید «اسماعیل شهابی طرفی» صبح امروز از مقابل مسجد جامع شهرستان شوش برگزار شد
مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید «اسماعیل شهابی طرفی» صبح امروز از مقابل مسجد جامع شهرستان شوش برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید «طرفی» صبح امروز (دوشنبه) از مقابل مسجد جامع شوش با حضور همرزمان، فرماندهان، سرداران دفاع مقدس، مسؤولان استانی و شهرستانی و با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار شهرستان شوش به سمت گلزار شهدای شوش برگزار شد.

مردم شهیدپرور شوش با حضور باشکوه در این مراسم، پیکر مطهر شهید «اسماعیل شهابی طرفی» که صبح روز جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال جاری در بیمارستان مهر اهواز به فیض شهادت رسید، تشییع کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان در این مراسم اظهار کرد: شهیدطرفی ثابت کرد که از روزی که جانباز شد و تا به امروز که به لقای خداوند رسیده است، با استقامت در این راه پرفراز و پرافتخار اسوه صبر و استقامت بود.

آیت‌الله محسن حیدری افزود: این شهید از عهدی که با خداوند بسته بود منحرف نشد و هرگز راه و رسم شهادت و شهادت‌طلبی را عوض نکرد و راه صراط مستقیم را ادامه داد.

وی خاطرنشان کرد: سردار رشید اسلام در پایان دوران دفاع مقدس، در حالی که صرخه‌ای‌ها، زهیری‌ها، درویشی‌ها و سفر احمدی‌ها و دیگر شهدای این دیار به لقای امت و به بهشت قرین رفته بودند، این رزمنده شجاع از ناحیه نخاع جانباز شد و 28 سال بر بستر جانبازی می‌خوابد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با بیان اینکه این شهید اسوه صبر، استقامت در راه خدا بود، تصریح کرد: همه ملت ایران لبیک‌گوی رهبر خود هستند تا آمریکا و اسرائیل و تکفیری‌ها و ارتجاع منطقه بدانند که ملت ایران تا آخرین قطره خون پای آرمان‌های ناب اسلام محمدی ایستاده است.

این شهید و اسوه صبر و استقامت و از دیده‌بان‌های منطقه شوش و تیپ امام‌حسن‌مجتبی(ع) و لشکر 7 ولیعصر(عج) 10 روز قبل از پذیرش آتش‌بس از ناحیه گردن مجروح و به درجه رفیع جانبازی نائل شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام پس از تشیع در جایگاه ابدی خود در گلزار شهدای شوش به خاک سپرده شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار