تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۱۲۳۱۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از آقای فتاح درخواست می‌کنم تدابیر فعلی کمیته امداد را ادامه دهند؛
ربیعی: عدالت قربانی طرح‌های سیاست‌مداران شده است
ربیعی با بیان اینکه عدالت در طول تاریخ قربانی طرح های سیاست مدارانی شد که فقط آن‌را شعار خود قرار دادند، افزود: فساد اقتصادی، سیاسی و اداری زیر شعار عدالت بدون برنامه بدترین نوع فسادی است که شکل می‌گیرد
وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی گفت: تلاش مددجویان برای رسیدن به یک اشتغال و خودکفایی مانند مبارزه برای ایجاد محیطی با عدالت است.

علی ربیعی امروز در جشن توانمندسازی و خودکفایی 4302 خانوار تجلی اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه امیدوار هستیم با گسترش روحیه مددکاری به نقطه ای برسیم که همه مددجویان به یک مددکار در راستای ایجاد یک زندگی شاد و مفرح تبدیل شوند اظهار داشت: از آقای فتاح نه به عنوان یک ارگان مکمل کننده بلکه به عنوان یک برادر در کنار هم برای ایجاد یک هم‌افزایی برادرانه  سپاسگذارم.

وی افزود: امیدواریم که این هم افزایی بر زندگی خانوارهای مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و سایر شهروندانی که تحت این دو سازمان نیستند، تاثیر مثبت و ماندگاری داشته باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی با بیان اینکه خانواده وی یکی از خانواده های محروم و ضعیف جامعه بود، گفت: از دوران قبل از انقلاب تا زمان جنگ تحمیلی در کارخانه ها به کارگری مشغول بودم و با تلاش و مشقت به جایگاه فعلی خود رسیدم.

وی با بیان اینکه انسان‌ها تاثیری بسیار زیادی بر محیط اجتماعی خود دارند عنوان کرد: خانواده به عنوان یک محیط اجتماعی اولیه به شمار می‌رود و بدون شک خودکفایی مددجویان تاثیر مثبتی در زندگی مددجو و اطرافیان وی دارد.

ربیعی تصریح کرد: تلاش مددجویان برای رسیدن به یک اشتغال و خودکفایی مانند مبارزه برای ایجاد محیطی با عدالت است.

وی با بیان اینکه در مجموعه دولت مهمترین سیاست اتخاذ شده در مفهوم کلان؛ رسیدن به خودکفایی است،  گفت: خود کفایی در گام اول یکی از محور اصلی سیاست فقر زدایی ملت و جلوگیری از فرو افتادن افراد به دهک‌های پایین جامعه و در گام دوم واگذار کردن اداره امور معیشتی زندگی خانوار  به فرد خودکفا است.

وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی تصریح کرد: دولت با اتخاذ طرح‌های از جمله درمان سلامت، بیمه اجتماعی فراگیر و سبد حمایت غذایی سعی دارد سیاست اول مبارزه با فقر را دنبال کند.

وی افزود: آنچه که عدالت را به معنای واقعی به وجود می‌آورد توانمندسازی است. مردم می‌توانند با توانمندسازی به ادامه اداره زندگی خود بپردازند و تاثیر مثبتی در جامعه داشته باشند.

ربیعی با بیان اینکه عدالت در طول تاریخ قربانی طرح های سیاست مدارانی شد که فقط آن‌را شعار خود قرار دادند، افزود: فساد اقتصادی، سیاسی و اداری زیر شعار عدالت بدون برنامه بدترین نوع فسادی است که شکل می‌گیرد.

وی تصریح کرد: عدالت توسط دو گروه قربانی شده است گروه اول کسانی هستند که پولدار هستند و با پول پولدار می‌شوند و این افراد در چرخه اقتصاد نه تنها جایگاهی ندارند بلکه منجر به قربانی شدن عدالت می‌شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی ادامه داد: گروه دوم دسته ای هستند که از فقرا به عنوان ابزار استفاده کردند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امر فقر زدایی را یک وظیفه اخلاقی برای خود تلقی می‌کند، گفت: از آقای فتاح درخواست دارم که با همین سیاست مبارزه با فقری که امروز در پیش گرفتند با اخلاص و ایثار  ادامه دهند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار