تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۲۳۲۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آخرین عضو باند اعدام داعش، با لحنی مهربان /عکس
چهارمین و آخرین عضو باند آدم ربایی "بیتلز" بوسیله یک مأمور مبارزه با تروریسم در آمریکا شناسایی شد.
به نقل از دیلی میل، چهارمین و آخرین عضو باند آدم رباعی جان داعشی، یک مکانیک با لحنی آرام و ملایم است. "الشفیع الشیخ" 27 ساله یکی از تروریستهای باند آدم ربایی "بیتلز" است. نام این گروه به دلیل لهجه انگلیسی اعضای آن انتخاب شده است.  وی تاکنون 27 نفر را گردن زده و تعداد زیادی را در سوریه شکنجه کرده است. این گروه همچنین به دلیل اقدامات وحشیانه ای از جمله به صلیب کشیدن و اعدام های ساختگی شهرت یافته است.
 
الشفیع الشیخ در "وایت سیتی" در لندن بزرگ شد و در سال 2012 برای پیوستن به گروه تروریستی داعش به سوریه سفر کرد. برادر وی به نام محمود نیز با او همراه شد و سال گذشته در عراق به هلاکت رسید. هویت الشیخ بوسیله یک مأمور مبارزه با تروریسم در آمریکا شناسایی شده است. گفته می شود این تروریست هم اکنون در سوریه زندگی می کند و 2 همسر و 2 فرزند دارد. وی در حال حاضر یکی از افرادی است که به شدت تحت تعقیب نیروهای امنیتی است. 
 
مادر وی پس از شنیدن خبر پیوستن پسرش به داعش گفت: او دیگر پسر من نیست. او پسری نیست که من بزرگ کرده بودم.
 
باند آدم ربایی "بیتلز" به انجام فعالیت های تروریستی مشغول است. "محمد اموازی" ملقب به جان داعشی نیز پیش از به هلاکت رسیدن در حملات هوایی آمریکا در این گروه عضو بود. وی در کویت به دنیا آمد و در شش سالگی با خانواده اش به انگلیس سفر کرد. محمد اموازی در سال 2013 برای پیوستن به گروه تروریستی داعش از انگلیس فرار کرد. وی پیش از هلاکت در فیلم های گردن زنی و اعدام داعش حضور داشت.
الشفیع الشیخ به همراه مادر و برادرش
 
 
 
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار