تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۱۲۴۰۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پتروشیمی:
فاز 2 منطقه ویژه پتروشیمی احداث می‌شود
مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: توسعه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و محیط پیرامونی باید متوازن شکل بگیرد
مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: توسعه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و محیط پیرامونی باید متوازن شکل بگیرد.

سید امید شهیدی‌نیا ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در تالار آفرینش اظهار کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای تحقق اصل 44 با تغییر رویکرد به سمت یک سازمان حاکمیتی حرکت کرده و تمرکزش بر وظایفی بوده که در این چهارچوب معین شده است.

وی ادامه داد: این وظایف شامل سیاست‌گذاری، بسترسازی و تنظیم مکانیزم‌های تعاملی بین واحدهای پتروشیمی است که بخشی از این وظایف باید توسط سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی انجام شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تصریح کرد: بحث‌هایی همچون فراهم‌سازی زیرساخت‌ها، تسهیل سرمایه‌گذاری و رفع دغدغه‌هایی که در مسائل زیست محیطی وجود دارد بخشی از این وظایف به‌شمار می‌رود.

شهیدی‌نیا در ادامه به فضای ایجاد شده پس از برجام اشاره و اظهار کرد: با چشم‌انداز مثبتی که شکل گرفته و با رفع تحریم‌ها و استقبال گسترده سرمایه‌گذاران برای توسعه صنایع میانی، بالادستی و پایین‌دستی و موقعیت ویژه شهرستان بندر ماهشهر، امیدواریم با تحقق توسعه صنایع پتروشیمی شاهد توسعه و پیشرفت منطقه نیز باشیم.

وی افزود: طرح توسعه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در دست بررسی است و فراهم‌سازی بستر مناسب و امکانات زیرساختی این طرح در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در پایان خاطرنشان کرد: در کنار این توسعه صنعتی، مسؤولیت اجتماعی و توجه به محیط پیرامونی صنعت و توسعه متوازن بسیار حائز اهمیت است و تلاش خواهیم کرد در قالب تصمیمات شورای راهبردی گام‌های مؤثری در این زمینه برداریم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار