تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۱۲۴۹۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده نیروی انتظامی دزفول:
عوامل تیراندازی دزفول دستگیر شدند
عوامل تیراندازی دزفول دستگیر شدند/ متهمان از مجرمان سابقه‌دار هستند/ "مشکلات شخصی و مالی" انگیزه متهمان
فرمانده نیروی انتظامی دزفول گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته عوامل تیراندازی و ناامنی بخش مرکزی دزفول توسط مسئولان انتظامی و قضایی شهرستان دستگیر شدند.

شامگاه گذشته خبر تیراندازی در خیابان کشاورز بخش مرکزی دزفول در شبکه‌های مجازی منتشر شد و فیلم و تصاویر آن به‌صورت گسترده در اختیار مردم قرار گرفت.

علی الهامی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: خبر سرقت مسلحانه منتشر شده در شبکه‌های مجازی کذب بوده و هیچ‌گونه حادثه‌ای در این زمینه به اطلاع نیروی انتظامی شهرستان نرسیده است. همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته، عوامل تیراندازی و ناامنی بخش  مرکزی دزفول توسط مسئولان انتظامی و قضایی شهرستان دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول عنوان کرد: این افراد از مجرمین سابقه‌دار هستند که شامگاه گذشته و با پیگیری دستگاه انتظامی و قضایی شهرستان در کمتر از چند ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: به‌خلاف شایعات مطرح شده در شبکه‌های مجازی، انگیزه این افراد مشخص و تیراندازی به‌علت مشکلات شخصی و مالی اتفاق افتاده است و متهمین برای طی مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شده‌اند.

الهامی بیان کرد: شهروندان قبل از نشر و انتشار اخبار در شبکه‌های مجازی صحت و درستی مطالب را احراز و پس از تأیید مقام‌های صالح نسبت به انتشار آنها اقدام کنند.

وی افزود: نیروی انتظامی دزفول با جدیت با تمام متخلفان برخورد خواهد کرد و هیچ‌گونه فرصت خود‌نمایی برای ارتکاب جرائم و ایجاد ناامنی را به متخلفان نخواهد داد.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول خاطرنشان کرد: نتایج این حادثه، بعد از تکمیل تحقیقات و بررسی‌های قانونی از طریق مراجع رسمی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار