تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۲۵۹۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اهواز و کارون در مجلس:
امکانات موجود در شهرستان کارون اصلا رضایت بخش نیست
ادارات کل استان موظفند که نمایندگی یا ادارات تابعه خود را در شهرستان کارون مستقر کنند تا شهرستان رونق بگیرد
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: ادارات کل استان موظفند که نمایندگی یا ادارات تابعه خود را در شهرستان کارون مستقر کنند تا شهرستان رونق بگیرد.

امکانات موجود در شهرستان کارون اصلا رضایت بخش نیست

جواد کاظم نسب الباجی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نشست مشترک با جمعی از دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای سویسه، کوت سیدصالح، جنگیه، کواتر، مظفریه و ابودبس در روستای جنگیه از توابع شهرستان کارون اظهار کرد: در آینده دفتر ارتباطات مردمی اینجانب در شهرستان کارون راه اندازی خواهد شد و مجموعه مطالبات مردم در این منطقه مطرح و پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ارتقای کوت عبدالله به شهرستان تاکنون نتوانسته است محرومیت را از چهره شهر و  روستاهای تابعه برطرف کند، افزود: بی شک در مقابل کم لطفی و کم کاری هر مسئولی خواهیم ایستاد و قطعا هر فردی که توانایی ارائه خدمات به مردم را ندارد باید جای خود را به مدیری توانمندتر بدهد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دوران حضور در شورای بخش و شهرستان اهواز از مشکلات موجود در روستاها اطلاع کاملی دارم و برای رفع آنها گام هایی برداشته شده است، ادامه داد: درادامه این مسیر و در مجالی وسیع تر و با همکاری و همراهی دیگر نمایندگان، دهیاران و شوراها مشکلات بر زمین مانده را به طور جد پیگیری خواهیم کرد.

رفع مشکلات از طریق مسئولان کشوری

الباجی همچنین از برگزاری نشست های مشترک با مسئولان امر همچون روسای دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دانشکده فنی و حرفه ای، دانشگاه آزاد اسلامی، آب و فاضلاب اهواز، اداره کل فنی و حرفه ای استان، شهرداری، سازمان جهاد کشاورزی و ... در جهت تحقق مطالبات و رفع مشکلات حوزه های انتخابیه خود همچون شهرستان کارون طی روزهای گذشته خبر داد و گفت: تلاش می کنیم مشکلاتی که در استان غیرقابل حل است را از طریق مسئولان کشوری پیگیری کنیم تا گامی برای رفع مشکلات موجود این دیار بردایم.

 در این نشست نیز دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای فوق الذکر نیز به بیان مشکلات و مطالبات روستاهای خود همچون بهبود وضعیت کشاورزی، ایجاد فرصت های اشتغالزایی، بهسازی روستاها و ... پرداختند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی همچنین شب گذشته در بازدید از نمایشگاه عرضه مستقیم کالا طرح ضیافت در مصلای کوت عبدالله در جریان وضعیت برپایی این نمایشگاه قرار گرفت.
جواد کاظم نسب الباجی در این بازدید، از متولیان امر و همچنین غرفه داران این نمایشگاه تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین برپایی این گونه نمایشگاه های عرضه مستقیم را بخشی از سیاست های حمایت از تولید داخل و اجرای اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری عنوان کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار