تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۲۶۱۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان خبر داد:
آزادراه خلیج فارس ـ بندر امام پر تردد‌ترین محور خوزستان
در فصل بهار تردد قریب به 25 میلیون انواع وسیله نقلیه در محورهای دارای دستگاه های تردد شمار در استان خوزستان به ثبت رسیده است
خوزنیوز: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان گفت: آزادراه خلیج فارس ـ بندر‌امام در سه ماه اول سال جاری پر تردد‌ترین محور استان بود.

به گزارش خوزنیوز؛ مسعود مصدقی امروز اظهار کرد: در فصل بهار تردد حدود 25 میلیون انواع وسیله نقلیه در محورهای دارای دستگاه‌های تردد شمار در استان خوزستان به ثبت رسیده است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی به طور میانگین روزانه تردد 286 هزار و 360 وسیله نقلیه از دستگاه‌های تردد شمار استخراج شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد افزایش تردد را در محورهای استان شاهد هستیم.

وی افزود: در حال حاضر 56 دستگاه تردد شمار در محور‌های استان فعال هستند و در این مدت محور آزاد راه خلیج فارس ـ بندر امام خمینی(ره) بیشترین ثبت تردد وسایل نقلیه را توسط دستگاه‌های تردد شمار به خود اختصاص داده است.

صدیقی همچنین زمان اوج تردد را ساعت 20 تا‌21 روز جمعه هفتم خرداد ماه با تعداد تردد 7 هزار و 779 انواع خودرو در محور آزاد راه خلیج فارس ـ بندر امام (ره) عنوان کرد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان در پایان تصریح کرد: کل تخلفات رانندگی ثبت شده در این مدت 154 هزار و 646 بوده که بیشترین تخلف نیز مربوط به سرعت غیرمجاز در محور شهرک آزادی با تعداد 37هزار و 689 مورد رخ داده است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
2
آسفالتشو ماشینهای سنگین داغون کردن.ضمنا امنیت درست حسابی هم نداره اگه ماشینت بمونه تو مسیر شب دخلت اومده
:
:
:
آخرین اخبار