تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۱۲۶۵۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
90 درصد پیشرفت در احداث فاز اول کارخانه فولاد دزفول
فرماندار دزفول از پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصدی احداث فاز اول کارخانه فولاد دزفول خبر داد و گفت: امیدواریم هر چه سریعتر مراحل ساخت این فاز به اتمام برسد
فرماندار دزفول از پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصدی احداث فاز اول کارخانه فولاد دزفول خبر داد و گفت: امیدواریم هر چه سریعتر مراحل ساخت این فاز به اتمام برسد.

حبیب الله آصفی اظهار کرد: کارخانه فولاد دزفول در فاز اول خود برای 500 نفر اشتغالزایی دارد. بنابراین با بهره‌برداری و افتتاح کارخانه فولاد دزفول، شاهد اشتغالزایی مناسبی برای جوانان این شهرستان خواهیم بود و همچنین نیاز کشور و استان در این زمینه مرتفع خواهد شد.

وی افزود: فاز اول این کارخانه با ظرفیت تولید 500 هزار تن فولاد در سال احداث شده است که با افتتاح 2 فاز دیگر این کارخانه در پایان سال آینده، شاهد تولید بیش از 1.5 میلیون تن فولاد خواهیم بود که نیاز منطقه و کشور را در این زمینه رفع می‌کند.

آصفی با بیان این‌که فاز دوم این کارخانه دارای پیشرفت فیزیکی 35 درصد و فاز سوم آن نیز پیشرفت فیزیکی 25 درصد دارد، تصریح کرد: با افتتاح این فازها و تکمیل کارخانه، صنعت حمل و نقل و گردش مالی شهرستان ارتقاء پیدا خواهد کرد و همچنین به بحث اشتغال جوانان دزفول نیز کمک بسیاری می‌شود.

وی گفت: طبق صحبت هایی که با صاحبان سهام این کارخانه انجام گرفته، قرار شد تا از متقاضیان کار آزمونی گرفته شود و کسانی که می‌خواهند در این کارخانه مشغول به کار شوند، از طریق آزمون ورودی، جذب شوند.

آصفی عنوان کرد: تمام افرادی که قرار است در این کارخانه جذب شوند، جزو جوانان بومی این شهرستان هستند و با افتتاح این کارخانه مشکل بیکاری بسیاری از جوانان این شهرستان حل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی و بهره‌برداری از چنین کارخانه‌هایی در شهرستان موجب ترغیب سایر سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در دزفول می‌شود و کمک شایانی به جذب سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف خواهد کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار