تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۱۲۶۷۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توافق با FATF از بتن ریزی نیروگاه اراک خطرناک‌ تر است
مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان عنوان کرد: مخفی کاری هایی که از سوی دولت انجام می‌ گیرد، با جمهوریت و اسلامیت انقلاب سازگاری ندارد.
بهمن شهریاری مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان با اشاره به موضوع توافق با کارگروه ویژه ی اقدام مالی "FATF” اظهار کرد: با توجه به اوضاع بحرانی منطقه ی آسیای غربی، مضرات این توافق حتی از ریختن بتن در قلب نیروگاه هسته ‌ای اراک به مراتب بیشتر است.

 شهریاری تاکید کرد: این اقدام، برای جمهوری اسلامی و همچنین مردم مظلوم جهان و محور مقاومت بسیار خطرناک خواهد بود.

 وی افزود: در شرایطی که حواس‌ ها به مسئله ی فوت دردناک سربازان وطن، شب ‌های قدر، مسابقات والیبال و فوتبال و حقوق‌ های نجومی منعطف بود، دستگاه دیپلماسی دولت توافق اقتصادی محرنامه‌ ای را امضاء کرد که به نظر بنده، عقب نشینی از مرزهای استراتژیک جمهوری اسلامی است.

 مسئول بسیج دانشجویی خوزستان به تمدن اسلامی به عنوان یکی از مراحل انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی باید فراتر از مرزها برود لذا، با گفتمان انقلاب اسلامی باید تمدنی جهانی ایجاد بشود اما، در این دولت شاهد عقب نشینی سنگر به سنگر هستیم، یک سنگر ؛ سنگر هسته ‌ای بود که واقعاً رویش بزرگی داشت که در این دولت ریزش آن اتفاق افتاد.

 وی تاکید کرد: مخفی کاری هایی که از سوی دولت انجام می‌گیرد، با جمهوریت و اسلامیت انقلاب سازگاری ندارد و این مخفی کاری ها، خارج از عرف نظام اسلامی است.

 این کارشناس علوم سیاسی و روابط بین الملل خاطرنشان کرد: مخفی کاری دولت بازی با اذهان و رسانه ‌هاست که از لحاظ ساختاری کار غلطی است.

 شهریاری با اشاره به شگردهای آمریکایی ها افزود: آمریکا و کشورهای اروپایی زمانی‌که منافعشان به خطر می ‌افتد عضو یک مجموعه می‌ شوند که منافع خود را حفظ کنند، لذا باید توجه کرد که آمریکا و دولت های اروپایی دامی پهن کرده اند و مطمئناً بیشتر کشورهای دیگر در جهت تامین منافعشان راهی جز عضویت ندارند، کما اینکه تاکنون نیز نشده است.

 مسئول بسیج دانشجویی خوزستان با بیان اینکه اقتصاد یکی دیگر از سنگرها است، عنوان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی مدتی در خصوص پایه‌ های اقتصادی و مسائل کلی آن برنامه ریزی‌ های گسترده ای انجام شد که جمهوری اسلامی امروزه به رشد و بالندگی رسیده است اما این دولت راه اقتصاد شکست خورده و منسوخ شده ی غرب را در پیش گرفته است.

 وی با طرح این سوال که اگر نسخه ی غربی اقتصاد آزاد یا همان اقتصاد لیبرالی صحیح بود، پس چرا ۵۰ میلیون فقیر دارد؟، اظهار کرد: غرب در نسخه ی اقتصاد آزاد خود به دنبال سود است نه شان و ارزش های انسانیت.

 شهریاری در پایان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی سود را در کنار شان و ارزش‌های انسانی تعریف کرده است، تاکید کرد: امروزه اقتصاد انقلاب اسلامی به بالندگی رسیده و از اقتصاد آزاد، اقتصاد دولتی و اقتصاد تعاونی یک خروجی به دست آمده که آن هم اقتصاد مقاومتی نام گرفته است./موج چهارم

:
:
:
آخرین اخبار