تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۲۶۷۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتسال بانوان هندیجان:
بانوان هندیجانی سالنی مجزا برای ورزش ندارند
سرمربی تیم فوتسال بانوان هندیجان از نداشتن حامی مالی برای پیشرفت این تیم و ورزش بانوان در شهرستان گلایه کرد
سرمربی تیم فوتسال بانوان هندیجان از نداشتن حامی مالی برای پیشرفت این تیم و ورزش بانوان در شهرستان گلایه کرد.

نادیا شهبازی اظهار کرد: هیچکس پیگیر کار تیم نیست، واقعا دست تنها هستیم و تیم ما اصلا حامی ندارد، اگر هم باشد فقط کلامی بوده است.

وی با بیان اینکه نگاه و چشم امید ما به حامیان مالی و نگاه مشفقانه مسولان شهرستان و استان دوخته شده است افزود: معمولا کسی در هندیجان برای فوتسال بانوان هزینه نمی‌کند، چندین بار درخواست کمک کردیم اما کسی حاضر به کمک نشد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان هندیجان اضافه کرد: کار با بانوان در هندیجان بسیار سخت است تا تیم را به مرز آمادگی می رسانیم شاهد هستیم چند بازیکن با تیم قطع همکاری کرده و ادامه نمی دهند.

وی با اشاره به اینکه به تیم فوتسال بانوان شهرستان بها داده نمی شود گفت: اگر به تیم من بها داده می شد هم اکنون آماده شرکت در مسابقات استانی بودیم. بعد از یک سال و نیم تمرین فقط وعده شنیدیم اما در عمل چیزی عاید ما نشد.

انتظارات از تیم با حمایت ها هم خوانی ندارد

شهبازی تصریح کرد: در مسابقات برخی مسئولان و دوستان از ما انتظار شگفتی دارند، در صورتی که به وقت حمایت جا خالی می کنند، اما ما تیم را با چنگ و دندان حفظ کرده ایم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان هندیجان، سطح توجه خانواده ها به ورزش دختران را مورد اشاره قرار داد و گفت: متاسفانه خانواده های هندیجانی کمتر به فرهنگ ورزش توجه دارند و هنگامی که می خواهیم برای تمرینات یا مسابقات برنامه ریزی کنیم خانواده ها برنامه های خود را با تمرینات ورزش دخترانشان هماهنگ نمی کنند.

وی یکی از مهمترین مشکلات تیم فوتسال بانوان هندیجان را زمان تمرین سالن دانست و ادامه داد: تایم بد سالن در فصل تابستان آن هم ساعت۱۶ تا ۱۸ باعث شده بسیاری از خانواده ها اجازه ندهند بچه هایشان با تیم تمرین کنند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان هندیجان خاطرنشان کرد: در اعتراض به تایم نامناسب سالن، شاگردانم به اداره ورزش و مسئول ورزش بانوان مراجعه کردند که شاهد بی اعتنایی و عدم پاسخ مناسب بودند. اصلا فکر کنم برخی با تیمداری ما مشکل دارند.

وی، مشکل اساسی ورزش بانوان هندیجان را نبود مجموعه ورزشی خاص بانوان ذکر کرد و افزود: در این گونه مجموعه های ورزشی می توانیم بدون هیچ مشکلی تمرین کینم اما در هندیجان یک سالن ویژه بانوان نیست تا با خیال آسوده و بدون استرس فعالیت داشته باشند.

بانوان هندیجانی در سالهای اخیر علاقه مندی خوبی نسبت به ورزش داشته اند.  در این بین فعالیت ورزشی تیم بانوان فوتسال هندیجان در عرصه ورزش با مشکلاتی مواجه است که شاید یکی از مهمترین آنها عدم وجود حامیان مالی و مشکل مکانهای تمرین باشد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار