تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۱۲۶۹۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته آینده؛
بررسی آتش سوزی پتروشیمی بوعلی با حضور زنگنه
رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی حادثه آتش سوزی پتروشیمی بوعلی ماهشهر با حضور وزیر نفت در جلسه هفته آینده کمیسیون متبوع خود خبر داد
رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی حادثه آتش سوزی پتروشیمی بوعلی ماهشهر با حضور وزیر نفت در جلسه هفته آینده کمیسیون متبوع خود خبر داد.

فریدون حسنوند از بررسی حادثه آتش سوزی پتروشیمی بوعلی ماهشهر در جلسه هفته آینده کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خبرداد و گفت:از آنجا که حادثه پتروشیمی بوعلی درسطح ملی بوده است،لذا کمیسیون انرژی مجلس به این موضوع ورود کرده و بررسی ها برای ریشه یابی آن تا حصول نتیجه ادامه پیدا می کند.

نماینده مردم اندیمشک درمجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه دراین نشست برآورد خسارات آتش سوزی در پتروشیمی ماهشهر و راهکارها برای پیشگیری از حادثه های مشابه ارائه می شود،افزود:میزان موفقیت عمکرد سیستم ایمنی پتروشیمی مذکور و همچنین مناسب یا عدم کیفیت تجهیزات مناسب این پتروشیمی بررسی می شود.

حسنوند،با اشاره به تشکیل کارگروه بررسی آتش سوزی پتروشیمی بوعلی،ادامه داد:مقرر شد هیئتی مرکب از نمایندگان مجلس، بخش های از پدافند غیرعامل،متخصصان و کارشناسان فنی به منطقه اعزام شوند و گزارشات درخصوص آتش سوزی پتروشیمی ماهشهر به کمیسیون ارائه شود و پس از جمع آوری اطلاعات و استماع نظر وزیرنفت گزارشی دراین خصوص تهیه شود.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی،با بایان اینکه گزارش نهایی به صحن علنی و رسانه ها ارائه می شود،تصریح کرد: دلایل و ریشه های وقوع حادثه و راهکارهایی در زمینه مدیریتی،فنی و ایمنی دراین گزارش گنجانده می شود تا از تکرار حوادث این چنینی که خسارت فراوانی برای کشور به همراه دارد، جلوگیری شود.
:
:
:
آخرین اخبار