تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۱۲۷۰۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:
لزوم توسعه راه‌آهن زاگرس در جهت شکوفایی منطقه
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه راه‌آهن زاگرس در جهت شکوفایی این منطقه تاکید کرد و گفت: باید سطح کیفیت خدمات به مردم افزایش پیدا کند
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه راه‌آهن زاگرس در جهت شکوفایی این منطقه تاکید کرد و گفت: باید سطح کیفیت خدمات به مردم افزایش پیدا کند.

فریدون حسنوند در نشستی با مدیرکل راه‌آهن زاگرس با تقدیر از تلاش‌های این مجموعه خدمتگزار، اظهار کرد: همه باید در راستای افزایش سطح کیفی خدمات ارائه شده به شهروندان و مسافران تلاش کنیم.

وی افزود: راه‌آهن زاگرس تاثیر زیادی در توسعه و شکوفایی این منطقه داشته و در اصل شکل‌گیری این شهر با راه آهن عجین شده است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همه ما باید تلاش کنیم که از این ظرفیت مهم برای توسعه متوازن و شکوفایی اقتصادی شهرستان و استان نهایت استفاده را ببریم.

حسنوند یادآور شد: یکی از طرح‌های مهم ایجاد بندر خشک در راه‌آهن زاگرس است که از ابتدای شروع مجلس دهم با جدیت در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این بندر سالانه 50 میلیون تن بار در این شهرستان دپو و به سایر نقاط کشور منتقل خواهد شد، تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته به زودی هیئتی از راه آهن کل کشور برای ارزیابی ایجاد این بندر به شهرستان اعزام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد این بندر توسعه و شکوفایی، شهرستان، منطقه و کل استان را به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: توجه بیشتر به ایمن‌سازی مسیر و توجه به زیرساخت‌ها از دیگر نکاتی است که باید مورد توجه بیش از پیش مسئولان قرار گیرد.

در این نشست سید حسن مرتضوی مدیرکل راه آهن زاگرس گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه بازسازی خطوط ریلی و پروژه‌های در دست اقدام این حوزه، اعتبارات و خدمات راه‌آهن را بیان کرده و خواستار حمایت بیشتر مسئولان در جهت توسعه خدمات راه آهن به شهروندان و مردم منطقه شد.

گفتنی است ؛ اداره کل راه‌آهن زاگرس با داشتن 12 ایستگاه و 222 کیلومتر حوزه استحفاظی در استان خوزستان یکی از راه‌های مهم ارتباطی در شمال این استان است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار