تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۱۲۷۷۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم آبادان در مجلس عنوان کرد
برگزاری‌سمینارمنطقه‌ای تحلیلی بر تنگناهای‌توسعه در آبادان
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از برگزاری نخستین سمینار منطقه‌ای تحلیلی بر فرصت‌های و تنگناهای توسعه در آبادان خبر داد
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از برگزاری نخستین سمینار منطقه‌ای تحلیلی بر فرصت‌های و تنگناهای توسعه در آبادان خبر داد.

غلامرضا شرفی ظهر امروز در نشست خبری که در ارتباط با برگزاری سمینار تحلیلی بر فرصت‌های همه جانبه و تنگناهای توسعه در آبادان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با حضور جمعی از اساتید و  پژوهشگران، دانشجویان، معلمان و کلیه علاقه‌مندان به تحقیق و پژوهش با هدف تبادل ایده‌ها، دستاوردها و کارهای تحقیقاتی جدید این سمینار برای خروج آبادان از تنگناهای توسعه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این سمینار همزمان با هفته پژوهش در تاریخ 25 آذرماه سال جاری در سینما نفت آبادان برگزار می‌شود که  فراخوان آن نیز از ابتدای تیرماه در دسترس علاقه‌مندان قرار  گرفته است.

نماینده  مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با محوریت و موضوع این سمینار، تصریح کرد: در این همایش موضوعاتی همچون بررسی ظرفیت‌ها و فرصت‌های اقتصادی منطقه بارویکرد اقتصاد مقاومتی به رقابت گذاشته خواهند شد.

شرفی افزود: همچنین دیگر موضوعی که در این سمینار گنجانده شده، راهبردهای تدوین سند جامع مدیریت و برنامه‌ریزی پایدار شهری در آبادان است که در انتظار پژوهش‌های نوین شرکت کنندگان در این سمینار هستیم.

وی آسیب شناسی فرهنگی در بعد اجتماعی، اخلاقی، دینی، علمی و اثرگذاری آن در پیشرفت منطقه را یکی از اهداف این سمینار خواند و یادآور شد: یکی از موضوعاتی که تاکید فراوانی بر پژوهش و آسیب‌زدایی از آن را خواهیم داشت،  آسیب‌شناسی اُفت تحصیلی در حوزه‌های تدریس و عوامل یادگیری خواهد بود که به چالش گذاشته خواهد شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین بررسی فرصت‌های اقتصادی منطقه، با تأکید بر جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی یکی دیگر از موضوعاتی است که تاکید بسیاری بر آسیب‌شناسی آن داریم.

شرفی عنوان کرد: این سمینار بر ارائه راهکارهای نوین به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی وضعیت بهداشت و درمان منطقه تاکید دارد و راهکارهای شناسایی، توانمندسازی و بهره‌گیری از نیروی انسانی کارآمد در توسعه منطقه را بررسی خواهد کرد.

وی با تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های مؤثر در عمران شهری با رویکرد تبدیل منطقه به قطب گردشگری خاطرنشان کرد:  علاقه‌مندان می‌توانند تا اول آذرماه سال جاری نسبت به ارسال آثار خود به دبیرخانه این جشنواره با آدرس رایانامه abadanseminar@gmail.com اهتمام ورزند و از طریق وبگاه Www.abadanseminar.vcp.ir اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند.

شرفی در پایان گفت: به مقالات برتر هر محور جوایز نفیس همراه با ارائه گواهینامه معتبر اهدا خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار