تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۱۲۷۸۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شبکه برق مناطق شهری و روستایی گتوند نوسازی شد
مدیر شرکت توزیع برق گتوند از تعویض و نوسازی شبکه برق مناطق شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: یکهزار اشتراک برق جدید نیز در یکسال اخیر به متقاضیان در این شهرستان واگذار شده است
مدیر شرکت توزیع برق گتوند از تعویض و نوسازی شبکه برق مناطق شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: یکهزار اشتراک برق جدید نیز در یکسال اخیر به متقاضیان در این شهرستان واگذار شده است.

ابوطالب داودی روز یکشنبه افزود: در این مدت 35 کیلومتر از شبکه برق رسانی فرسوده از نوع مسی با کابل خود نگهدار جدید تعویض شده و 90درصد شبکه ها در مناطق روستایی شهرستان گتوند نوسازی واز نوع کابلی شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری تعویض سیم شبکه برق به کابل خود نگهدار در طول 30 کیلومتر از شبکه در دستور کار قرار گرفته و بزودی اجرا می شود به تشریح وضعیت روشنایی معابر و خیابانهای این شهرستان پرداخت و افزود: پارسال به همت شهرداری ها بیش از یکهزار چراغ روشنایی اصلاح و روشن شد و همچنین 66 پایه تلسکوپی در شهرگتوند، 30پایه تلسکوپی در شهر جنت مکان،20 پایه در شهر ترکالکی و در شهرهای سماله 20 پایه تلسکوپی نصب گردید.

داودی گفت: پارسال 25 دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت های مختلف با 9میلیارد ریال اعتبار از منابع داخلی شرکت توزیع هزینه در مناطق مختلف این شهرستان نصب و وارد شبکه شد.

وی همچنین افزود:60 دستگاه ترانس های موجود شبکه درکارگاه سرویس و نگهداری شدند و همچنین بیش از 150 کیلومتر از شبکه های فشار متوسط و ضعیف سرویس شدند.

داودی در ادامه افزود: بیش از پنج هزار متر شبکه های احداثی فشار متوسط در شهرستان گتوند به صورت کابل و همچنین چهار هزار و 500متر ازشبکه های احداثی به صورت سیم انجام گردید.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان گتوند تصریح کرد: تلاش شرکت برق در کاهش تلفات و ایجاد بستر مناسب به منظور استفاده از انرژی های نو در سال آتی استوار شده و گام های خوبی در این راستا برداشته شده است.

داودی افزود: پارسال با حمایت فرماندار و همکاری سازمانها و اداره ها و نیز همکاری مردم شهرستان گتوند درصد تلفات انرژی برق در این شهرستان تک رقمی گردید که برای کاهش آن در سال جاری نیاز به همکاری مردم نیازمندیم.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق گتوند در پایان گفت: با توجه به اینکه تنها راه حل کاهش مبلغ قبض برق رعایت الگوی مصرف که سه هزار کیلو وات ساعت در ماه است لذا از شهروندان خواست تا در مدیریت مصرف برق همکاری کنند تا در فصل تابستان با مشکل قطع برق مواجه نشویم.

شهرستان 74 هزار نفری گتوند در شمال خوزستان 20 هزار اشتراک برق خانگی و تجاری و 300 اشتراک برق دیماند دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار