تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۱۲۷۸۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رييس سازمان مديريت خوزستان عنوان كرد:
لزوم ثبت اطلاعات مديران در بانك اطلاعات
جهت ارزیابی و شفاف سازی وضعیت مدیریتی استان مدیران استان و زیر مجموعه های آنها در دستگاه های اجرایی باید اطلاعات خود را در بانک اطلاعات مدیران ثبت کنند
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: جهت ارزیابی و شفاف سازی وضعیت مدیریتی استان مدیران استان و زیر مجموعه های آنها در دستگاه های اجرایی باید اطلاعات خود را در بانک اطلاعات مدیران ثبت کنند.

امید حاجتی در جلسه شورای راهبری توسعه و مدیریت استان که 3 مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد تا دستگاه های اجرایی به بانک اطلاعات مدیران توجه ویژه ای کنند تا مدیران موجود اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کنند. همچنین افرادی که خود را شایسته پست های مدیریتی می دانند می توانند به ثبت اطلاعات خود در این بانک اطلاعاتی بپردازند.

وی افزود: بخشی از دستگاه های اجرایی استان در این زمینه ضعیف عمل کردند که باید از سوی استاندار اين مساله پیگیری شود تا برای ارزیابی و شفاف سازی وضعیت مدیریتی استان دچار مشکل نشویم.

حاجتی تصريح کرد: اگر قرار باشد بازنگری در مدیران استان انجام بگیرد بايد بر اساس علم و آگاهی و شناخت کامل از وضع موجود صورت گيرد که این سامانه به آن کمک می کند.

وی گفت: سامانه ثبت اطلاعات مدیران بر اساس یک تکلیف قانونی برای کل کشور ایجاد شده است که طبق قانون باید انتصابات بر اساس اطلاعات این سامانه انجام بگیرد.

حاجتي با اشاره به دریافت مجوز برای برگزاری جشنواره شهید رجائی در خوزستان عنوان کرد: امیدواریم در این جشنواره که شهریورماه امسال در هفته دولت برگزار مي شود، نتیجه ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان که در آن اولویت های اصلی دولت نیز دخالت داده شده را شاهد باشیم.

وي خاطرنشان کرد: در هفته دولت در جشنواره شهید رجایی از دستگاه های اجرایی برتر استان و همچنین کارمندان نمونه آنها تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد زیرا دستگاهی که عملکرد مثبتی داشتند، به توسعه استان کمک شایانی کرده اند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار