تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۱۲۷۹۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو کمیسیون اقتصاد مجلس:
شرکت‌ها و کارفرمایان آبادانی از نیروهای بومی استفاده کنند
عضو کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی گفت: تأکید هر سه نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی برجذب نیروهای بومی است و شرکت‌ها باید با توجه به تعهدات خود این موضوع را مدنظر قرار دهند
شرکت‌ها و کارفرمایان آبادانی از نیروهای بومی استفاده کنندعضو کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی گفت: تأکید هر سه نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی برجذب نیروهای بومی است و شرکت‌ها باید با توجه به تعهدات خود این موضوع را مدنظر قرار دهند.

عامر کعبی  در جلسه نشست با رسانه‌ها که امروز در سالن جلسات ساختمان خانه مردم آبادان برگزار شد، اظهار داشت: در عرصه‌های مختلف بهداشتی و صنعتی و با توجه به تحریم‌های مختلف و فشارهای منطقه‌ای پیشرفت‌های خوبی حاصل‌شده به‌طوری‌که امروز در مرز‌های کشورمان یک امنیت پایدار برقرار است.

وی افزود: در شرایطی که سال‌هاست خاور‌میانه دچار جنگ و آشوب است، ما در امنیت کامل و با برنامه برای پیشرفت زندگی می‌کنیم.

عضو کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی افزود: ازآنجایی‌که تأکید هر سه نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی برجذب نیروهای بومی است و با توجه به اینکه بخش خصوصی و پیمانکاران به دنبال ارائه یک خدمت در حوزه تعریف‌شده خود هستند، تعهداتی نیز برای اجرای کارهای خود دارند.

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این شرکت‌ها باید در جذب نیروهای خود از دغدغه و حساسیت‌های بسیار بالایی جهت ارائه بهترین خدمت برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: بحث جذب نیروی بومی را به کارفرمایان مؤکدا خاطر‌نشان کردیم که با توجه به حجم بالای بیکاری در آبادان، از جوانان تحصیل‌کرده، متعهد و مجرب در جذب نیرو از این ظرفیت در ابتدای انعقاد قرارداد بهره ببرند.

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تأکید ما بر این بوده که در حد امکان از نیروهای بومی شهرآبادان استفاده کنند، مگر آنکه در آن حیطه تخصصی، نیرویی وجود نداشته باشد.

کعبی اعلام کرد: ازآنجایی‌که برخی شرکت‌ها خود دارای چارت و تشکیلات هستند و از نیروهای تخصصی و غیرتخصصی در راستای کار خود بهره می‌برند، تبدیل این تعهد به قانون برای آن‌ها کار غیرمنطقی است، مگر اینکه در ظرفیت‌های خالی آن‌ها بتوانند از نیروهای بومی استفاده کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار