تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۱۲۸۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با رأی 23 معتمد
اعضای هیئت اجرایی انتخابات در بهبهان انتخاب شدند
اعضای هیئت اجرایی نهمین دوره انتخابات مجلس در بهبهان با حضور و رأی 23 معتمد این شهرستان انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش فارس، پیش از ظهر امروز در جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات در بهبهان که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، 13 عضو اصلی و علی‎البدل با رأی 23 معتمد انتخاب و معرفی شدند.
در این مراسم که هفت نفر نیز غیبت داشتند هر معتمد نام هشت نفر را به عنوان اعضای مدنظر خود یادداشت کرده که در پایان هشت نفر به عنوان عضو اصلی و پنج نفر به عنوان عضو علی‎البدل معرفی شدند.
با شمارش آرای معتمدین، عزیز رنجبر با 15 رأی، حجت‎الاسلام محسن بخردی و ابراهیم خوش‎خواهش با 14 رای، منصور محامدپور با 13 رای، فتح‎الله زاهدنژاد با 12 رای، عبدالصمد صالح‎نژاد با 11 رای، علی فاکر و شکرالله نیک‎پور هرکدام با 10 رأی به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات در بهبهان معرفی شدند.
همچنین علی حمیدی‎نیا، ابوالقاسم دهقان و محسن رسولان هرکدام با 9 رای و علی اکبر سبکبار و غلامرضا روزانه با هفت رأی به‌عنوان اعضای علی‎البدل معرفی شدند.
شایان ذکر است فرهاد باذلی‎محبوب، فرماندار بهبهان به‌عنوان رئیس و علی احمدیار رئیس اداره ثبت احوال بهبهان و محمدپرین به نمایندگی از شورای شهرستان نیز در هیئت اجرایی انتخابات در بهبهان حضور دارند.
گفتنی است برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بهبهان، شش کمیته برگزاری در زمینه‎ها و حوزه‎های مختلف تشکیل شده و با همکاری و هماهنگی با یکدیگر، همراه با تشکیل جلسات متعدد در حال تلاش و برنامه‎ریزی به منظور مشارکت حداکثری مردم در این رویداد سرنوشت‎ساز و مهم هستند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
0
0
با سلام وخسته نباشی -محبت فرمایند در صورت امکان راهنمائی فرمایند اگر کسانی بخواهند امر انتخابات مشارکت نمایند به نحوی آمادگی خود را اعلام نمایند
:
:
:
آخرین اخبار