تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۱۲۸۱۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
16 مرداد؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد و دکتری آزاد
ثبت‌نام آزمون مجازی اختصاصی دوره کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دوره‌های بدون آزمون برای ایرانیان خارج از کشور تا 16 مرداد ادامه دارد
ثبت‌نام آزمون مجازی اختصاصی دوره کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دوره‌های بدون آزمون برای ایرانیان خارج از کشور تا 16 مرداد ادامه دارد.

دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری واحد الکترونیکی برای نیمسال اول سال تحصیلی 96-95 از طریق آزمون اختصاصی اقدام به پذیرش دانشجو در واحدهای بین‌المللی و برون‌مرزی می‌نماید و علاقه‌مندان به شرکت در رشته‌هایی همچون کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات واحد الکترونیکی و سایر رشته‌های علوم پایه، علوم انسانی و فنی مهندسی که با همکاری دفاتر روسیه و ایتالیا برگزار می‌گردد، می‌توانند با ثبت‌نام و انتخاب دوره تحصیلی خود به‌صورت مجازی ثبت‌نام کرده و بدون نیاز به مراجعه به واحدهای برون‌مرزی از طریق واحد الکترونیکی دوره تحصیلی خود را بگذرانند.

مهلت ثبت‌نام این آزمون تا پایان روز شنبه 16 مردادماه و زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد بین الملل در روز 22 مرداد ماه جاری است؛ همچنین زمان و نحوه توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان حداکثر 3 تا 4 روز قبل از برگزاری آزمون از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش صورت می‌گیرد. لذا داوطلبان لازم است با مراجعه به سایت http://www.azmoon.org و مطالعه دقیق موارد پس از اطلاع از رشته محل‌های ارائه شده، نسبت به تهیه کارت اعتباری و ثبت‌نام در این آزمون اقدام نمایند.

ایرانیان خارج از کشور و فارسی زبانانی که علاقه‌مند به تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تمامی رشته‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی باشند می‌توانند بدون آزمون و با ثبت‌نام رایگان در سامانه www.intl.iau.ir تا 16 مرداد ثبت‌نام نمایند.

به گزارش روابط عمومی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی هفته اول مهرماه از طریق مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار