تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۱۲۸۱۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شریعتی در سفر به دزفول:
تلاش ما تبدیل دزفول به نماد اقتصاد مقاومتی در کشور است
با توجه به فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود در شهرستان دزفول و اراده و همت مردم، سرمایه‌گذاران و مسئولین تلاش ما بر این است که این شهرستان به نماد اقتصاد مقاومتی در سطح کشور تبدیل شود
استاندار خوزستان گفت: با توجه به فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود در شهرستان دزفول و اراده و همت مردم، سرمایه‌گذاران و مسئولین تلاش ما بر این است که این شهرستان به نماد اقتصاد مقاومتی در سطح کشور تبدیل شود.

غلامرضا شریعتی در حاشیه سفر امروز خود به دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بررسی مسائل، مشکلات و فرصت‌ها و چالش‌های هر شهرستان، دیدار با مردم و نخبگان، بررسی موانع تولید و سرمایه‌گذاری و تلاش در جهت رفع این موانع از اهداف سفرهای من به شهرستان‌های استان است تا با برگزاری جلسات مختلف با مدیران کل ادارات و دستگاه‌های اجرایی، در جهت رفع مشکلات پیش روی تحقق سیاست اصلی دولت یعنی اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

وی افزود: شهرستان دزفول در تقویم کشور به نماد شهر ایثار و مقاومت شناخته می‌شود و معتقدم با طرح‌های در حال اجرا و طرح‌هایی که در آینده در دزفول اجرا خواهد شد، این شهر در سطح استان و حتی کشور نسبت به کمیت خود، به شهر مقاومت و اقتصاد مقاومتی تبدیل خواهد شد.
 
شریعتی خاطرنشان کرد: با توجه به جذب سرمایه‌گذاری‌های بسیار خوب و همت سرمایه‌گذاران و مسئولین و مردم در این زمینه با رشد سرمایه‌گذاری و تسهیل موانع آن در شهرستان دزفول مواجه هستیم و آینده خوبی برای دزفول از نظر کاهش نرخ بیکاری پیش‌بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و استعدادهای اقتصادی شهرستان دزفول، جغرافیای خاص این شهرستان، تلاش و پشتکار مردم منطقه و روحیه کار جمعی ان شاءالله شهرستان دزفول به شهرهای نمونه در زمینه جذب سرمایه‌گذاری، تولید و رشد اقتصادی تبدیل می‌شود. تلاش ما نیز تبدیل شدن این شهرستان به نماد اقتصاد مقاومتی در سطح کشور است.

همچنین حبیب آصفی‌نژاد، فرماندار دزفول نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سال اقتصاد مقاومتی محور اساسی سفر امروز استاندار به دزفول بود. با توجه به فرصت‌های طلایی که اکنون در این شهرستان ایجاد شده، ان شاءالله با همکاری استاندار این فرصت‌ها گسترش یابد و اطمینان دارد که دزفول در زمینه جذب سرمایه‌گذار در سطح استان کارآمد خواهد شد.

امروز، با حضور استاندار خوزستان کلنگ احداث کارخانه تولید خوراک آماده دام و طیور بر پایه (شبدر و ذرت) به ظرفیت 20 هزار تن در سال و با حجم سرمایه گذاری 35 میلیارد ریال در شهرک صنعتی شماره 2 دزفول به زمین زده شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار