تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۲۸۲۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه موقت اهواز:
جمهوری‌اسلامی دشمنان‌را در بغداد و دمشق ناکام گذاشت
عزت و اقتدار امروزی ما مرهون خون شهدا است، اگر کمک جمهوری اسلامی نبود گروه‌های تکفیری بغداد را می‌گرفتند و این اتفاق در دمشق نیز می‌افتاد ولی جمهوری اسلامی تحت هر عنوانی که باشد به میدان آمد و دشمنان را ناکام گذاشت
امام جمعه موقت اهواز گفت: عزت و اقتدار امروزی ما مرهون خون شهدا است، اگر کمک جمهوری اسلامی نبود گروه‌های تکفیری بغداد را می‌گرفتند و این اتفاق در دمشق نیز می‌افتاد ولی جمهوری اسلامی تحت هر عنوانی که باشد به میدان آمد و دشمنان را ناکام گذاشت.
 
آیت‌الله سیدابوالحسن حسن‌زاده در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر یک شهید گمنام که امروز (11 مردادماه) در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد:‌ ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان این افتخار را دارد که میزبان یکی از شهدای والای مقام باشد و این توفیق و افتخار نه تنها برای نیروی انتظامی بلکه برای همه ما و افتخاری برای اهواز و خوزستان است.

وی افزود:‌ هیچ فاصله‌ای بین شهادت و ورود به بهشت وجود ندارد؛ ‌مقام اخروی شهدا بسیار بالا است و از ارزش والایی برخوردار هستند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این‌که هیچ چیز بالاتر از کرامت شهادت نیست، تصریح کرد:‌ بالاتر از ارزش شهادت وجود ندارد؛ شهادت رتبه‌های مختلفی نیز دارد و طبق روایت افرادی که در آب به شهادت می‌رسند، مقام بالاتری از شهادت در خشکی دارند.

حسن‌زاده با اشاره به خاکسپاری پیکر یک شهید گمنام در ستاد فرماندهی ناجا خوزستان ادامه داد: ‌این شهید گمنام که او را نمی‌شناسیم و نام او را نمی‌دانیم، هم در خشکی و هم در آب مجاهدت کرده است و مقام بسیار بالایی دارد. اگرچه این شهید برای ما ناشناخته است ولی محبوب دل همه مردم است و در آسمان شناخته شده است.

وی اظهار کرد:‌ شهادت برای جامعه عزت به ارمغان می‌آورد؛ جامعه‌ای که رو به جهاد دارد، عزیز می‌شود و جامعه‌ای که از جهاد روی برگرداند ذلیل می‌شود، بدین ترتیب شهدا برای ما عزت آورده‌اند.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد:‌ عزتی که اکنون داریم محصول هشت سال  مجاهدت در دوران دفاع مقدس است. اکنون تمام کشورهای جهان در برابر اقتدار ایران خاضع هستند و همه به عزت و قدرت ایران اعتراف می‌کنند.

حسن‌زاده ادامه داد:‌ عزت و اقتدار امروزی ما مرهون خون شهدا است، اگر کمک جمهوری اسلامی نبود گروه‌های تکفیری بغداد را می‌گرفتند و این اتفاق در دمشق نیز می‌افتاد ولی جمهوری اسلامی تحت هر عنوانی که باشد به میدان آمد و دشمنان را ناکام گذاشت.

وی اظهار کرد: مردم از نعمت انقلاب قدردانی کردند و نتیجه آن عزت فعلی است؛ مراسم تشییع امروز شهید گمنام نیز تجدید عهد با شهدا، امام(ره) و رهبر انقلاب است.

حجت‌الاسلام و المسلمین کریم رجبی، رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان، نیز در این مراسم اظهار کرد:‌ این افتخار را داریم که امروز میزبان شهید عزیزی از دوران دفاع مقدس و در عصر امام خمینی(ره) باشیم.

وی ادامه داد: ‌این شهید یادآور عملیات غرورآفرین خیبر است و الگویی برای جوانان عصر امام خامنه‌ای است. پیشانی‌بند این جوان اکنون به عنوان الگو بر پیشانی جوانان نیجریه‌ای بسته می‌شود.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان با تاکید بر لزوم ادامه راه شهدا تاکید کرد: امیدواریم که همه ما بتوانیم قدردان شهدا باشیم.

آیت‌الله محسن حیدری، نماینده خوزستان در مجلس خبرگان نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ شهید شمع محفل تاریخ است و به واسطه نورانیت شهید، جان روشنایی و بصیرت پیدا می‌کند.

وی افزود:‌ شهدای گمنام یکی پس از دیگری از مشهد شهدا به جامعه می‌آیند و جامعه ما را روشن و نورانی می‌کند.

‌آیت‌الله حیدری تصریح کرد:‌ جامعه به برکت این شهدا راه روشنایی الهی را هرچه بیشتر پیدا می‌کند و آن را ادامه می‌دهد و به مقاومت و صلابت جامعه افزوده می‌شود. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار