تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۲۸۵۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دیدار استاندار با اعضای تیم فوتبال نفت آبادان / تصاویر
استاندار خوزستان با حضور در شهر آبادان و حاضر شدن بر سر تمرینات طلایی‌پوشان صنعت نفت در استادیوم تختی، با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد
استاندار خوزستان با حضور در شهر آبادان و حاضر شدن بر سر تمرینات طلایی‌پوشان صنعت نفت در استادیوم تختی، با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 غلامرضا شریعتی در این دیدار صمیمی که شب گذشته انجام شد، با اشاره به اینکه بازیکنان این تیم جا پای بزرگان فوتبال ایران هستند که زمانی در این استادیوم توپ می‌زدند، گفت: به همه‌ی اعضای این تیم از بازیکنان و کادر فنی گرفته تا تیم‌های پشتیبان باشگاه، خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم شما عزیزان با تمام قوا و نیروی مضاعف در ادامه‌ی مسابقات لیگ برتر کشور حاضر شوید. این شهر از دیرباز شخصیت والایی در فوتبال ایران داشته است و همه‌ی ما باید تلاش کنیم تا صنعت نفت در خور و شایسته‌ی نام باقدمتش، نتیجه بگیرد.

استاندار خوزستان با تاکید بر خودباوری و اعتماد به داشته‌های فعلی این تیم، بیان داشت: با اعتماد به داشته‌ها می‌توان روز به روز بهتر شد. شما حمایت مردم عاشق این شهر را به عنوان پشتیبان با خود همراه دارید و این چیزی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت.

شریعتی خطاب به بازیکنان، از آن‌ها به عنوان پرچمدار روزهای پر اوج و طلایی فوتبال آبادان نام برد و اشاره کرد: در این راه به امید خدا همدلی و همیاری دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان را با خود همراه خواهید داشت. باید با وحدت به جایی برسیم که فوتبال آبادان بتواند همچون گذشته با بازیکن سازی، بزرگان و ستارگان نو ظهوری را به ایران عرضه کند. به هر حال این شهر برگ زرین فوتبال ایران است.

استاندار خوزستان در پایان بر حمایت همه جانبه از سه تیم حال حاضر لیگ برتری خوزستان تاکید کرد.

شایان ذکر است؛ در این دیدار شهبازی، معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، شریعتی را همراهی کرد.

تیم فوتبال صنعت نفت جمعه‌ی گذشته در یک دیدار حساب شده توانست آبی‌پوشان پایتخت را شکست دهد. نماینده خوزستان، پنج‌شنبه این هفته نیز میزبان تیم فوتبال سپاهان اصفهان است.

دیدار استاندار با اعضای تیم فوتبال نفت آبادان

دیدار استاندار با اعضای تیم فوتبال نفت آبادان

دیدار استاندار با اعضای تیم فوتبال نفت آبادان
:
:
:
آخرین اخبار