تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۱۲۸۵۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دست‌نشان: همیشه به دنبال برد هستیم/سپاهان فیزیکی بازی می‌کند
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این‌که در بازی با سپاهان به دنبال برد هستیم، گفت:‌ امیدواریم در این دیدار بتوانیم هم‌پای سپاهانی‌ها از نظر فیزیکی پیش برویم
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این‌که در بازی با سپاهان به دنبال برد هستیم، گفت:‌ امیدواریم در این دیدار بتوانیم هم‌پای سپاهانی‌ها از نظر فیزیکی پیش برویم.

نادر دست‌نشان اظهار کرد:‌ بازی بسیار سنگینی با سپاهان داریم؛ نوع و سبک بازی سپاهان را بررسی کرده‌ایم و این تیم بیشتر از این‌که تاکتیکی بازی کند، فیزیکی است و دونده و درگیرانه بازی می‌کند.

وی افزود: ‌همین موضوع کار ما را سخت می‌کند و امیدواریم بتوانیم در این دیدار هم‌پای سپاهانی‌ها از نظر فیزیکی پیش برویم. ما در این بازی به دنبال برد هستیم و البته همیشه هم به دنبال رسیدن به این مهم هستیم تا به زیبایی‌های فوتبال کمک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این‌که پیروزی اهداف و طرح خود را دارد، گفت: ما در این دیدار باید بازی فیزیکی سپاهان را خنثی کنیم. این تیم امسال روندش برخلاف سال‌های قبل است و فیزیکی بازی می‌کند و این یکی از رمزهای موفقیت سپاهان است.

وی در ادامه در خصوص پیروزی تیمش برابر استقلال تهران، عنوان کرد: ‌بازی با استقلال تهران بسیار مهم بود و با توجه به این‌که حریف از تمام جهات نسبت به ما برتری داشت، هدفش این بود که در این بازی به برتری برسد و بتواند نتایج دو بازی گذشته‌‌اش را جبران کند. آن‌ها در دیدار با ما برای پیروزی بسیج شده بودند و البته ما می‌دانستیم که به خاطر همین موضوع، فشار روحی - روانی زیادی روی حریف است و همین می‌تواند به ما کمک کند تا با آرامش و حوصله بازی کنیم.

دست‌نشان افزود: در دیدار با استقلال تهران برای دقایق پایانی بازی برنامه‌ریزی کرده بودیم؛ ما در نیمه نخست نیز فرصت‌هایی داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشدند. ما روی یک صحنه گل خوردیم که روی آفساید بودن یا نبودن آن بحث نداریم ولی تا 10 دقیقه پس از این گل، بازیکنان تحت تاثیر قرار گرفته بودند ولی در ادامه با تعویض‌های تهاجمی که داشتیم، توانستیم بازیکنان‌مان را بیدار و به دو گل دست پیدا کنیم. بعد از پایان این مسابقه هم تماشاگران حریف ما را به خاطر نوع و سبک بازی‌مان تشویق کردند. در نهایت هم این پیروزی خوشحالی مردم خوزستان و آبادان را به دنبال داشت.

وی بیان کرد: یکی از تاکتیک‌های اصلی ما قبل از بازی با استقلال تهران پیامی بود که برای بازیکنان‌مان داشتیم و آن پیام این بود "کاری کنید که مردم آبادان و خوزستان خوشحال شوند و کسی که مردم را خوشحال کند، خدا نیز به او بزرگی می‌دهد." و بر همین اساس بازیکنانم با انگیزه کار کردند.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص رضایتش از عملکرد تیم در سه هفته ابتدایی نیز گفت:‌ در مجموع از بازیکنانم رضایت دارم اما باید بگویم در بازی با تراکتورسازی باید کمی بیشتر دقت می‌کردیم و در فاز تهاجمی آن قدرت لازم را نداشتیم ولی در بازی مقابل تیم‌های صبا و استقلال تهران بازیکنانم در فازهای دفاع و حمله خوب کار کردند.

وی با تقدیر از کار فرهنگی - اخلاقی تماشاگران استقلال تهران، عنوان کرد: ‌بعد از پایان این بازی هواداران استقلال بدون این‌که توهین و فحاشی به مربیان و تیم‌شان داشته باشند، آن‌ها را مورد تشویق قرار دادند و این یک کار زیبا و اساسی برای پیشرفت فوتبال‌مان است و اگر این روند ادامه پیدا کند، هواداران استقلال و تیم‌شان بهترین می‌شوند.

دست‌نشان افزود: وقتی این‌گونه رفتار شود، مربی می‌داند حتی اگر شکست بخورد ارزش‌هایش از بین نمی‌رود، ضمن این‌که تلاش می‌کند که به دنبال پیروزی باشد و امیدوارم این فرصت برای مربیان و بازیکنان دیگر هم باشد که اگر شکست خوردند، توهین نشوند و به کارشان ادامه دهند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار