تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۱۲۹۳۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی معارفه شد
طی مراسمی از زحمات هوشمند صفایی مدیر سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدردانی و سید نور محمد‌پور به‌عنوان مدیر جدید معارفه شد
بعد از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان در محل سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

بر این اساس گزارش طی مراسمی از زحمات هوشمند صفایی مدیرکل سابق و سید نور محمدپور به‌عنوان مدیر جدید معارفه شد.

در این مراسم سید نور محمد‌پور با تاکید بر همکاری‌های لازم و ضروری با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان اظهار کرد: همکاری و داشتن مراودات آموزشی با این سازمان به ایجاد اشتغال مناسب با بازار کار منجر خواهد شد.

وی در تشریح برنامه‌های پیش‌روی خود ساماندهی مشاغل خانگی را یک امر مهم در اقتصاد خانگی عنوان کرد و افزود: این نوع کسب و درآمد قابلیت‌های بسیاری را برای شاغلان در این بخش به دنبال خواهد داشت.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: در بخش مشاغل خانگی در صدد افزایش مهارت و تخصص متقاضیان هستیم.

محمدپور در خصوص اشتغال برخی اتباع خارجی در استان گفت: با جدیت اشتغال اتباع خارجی به ویژه در پروژه‌های نفتی در استان کنترل و نظارت می‌شود.

وی در پایان با اشاره به طرح توسعه اشتغال استان که مغفول مانده است گفت: با بازنگری که در این طرح صورت می‌گیرد باید برای رشد و توسعه اشتغال در بخش‌های مختلف استان و بر اساس نیاز مناطق برنامه‌ریزی شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار