تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۹۴۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دست‌نشان: به خودم و بازیکنانم اعتقاد دارم
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت:‌ اگر مسوولان شهری و استانی حمایت لازم را از تیم داشته باشند، تیم در پایان فصل می‌تواند در جایگاه مناسبی قرار بگیرد
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت:‌ اگر مسوولان شهری و استانی حمایت لازم را از تیم داشته باشند، تیم در پایان فصل می‌تواند در جایگاه مناسبی قرار بگیرد.

نادر دست‌نشان ‌اظهارکرد: از روز پنج‌شنبه تمرینات‌مان را در آبادان آغاز کردیم و امروز (یکشنبه) نیز در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم پتروکیان شوشتر می‌رویم.

وی بیان کرد: ‌در برنامه ما برگزاری یک اردوی خارج از استان نیز در نظر گرفته شده است و مدیریت باشگاه هم بسیار تلاش دارد تا مشکل مالی را حل کند و تیم به این اردو برود. باشگاه در مضیقه است و به نظرم مسوولان شهری و استانی باید به فکر مردم و شادی و غم آن‌ها باشند و این مشکل را حل کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌ آبادان تاکید کرد: ‌عیسی‌زاده، مدیرعامل باشگاه شدیدا به دنبال حل این مشکل است و امیدوارم که مشکل‌مان حل شود تا ما یک برنامه اردویی که واقعا برای تیم نیاز است، داشته باشیم، چرا که فقط با تمرین نکردن بازیکن دچار افت می شود و حتما باید اردویی در نظر گرفته شود تا بازیکن از نظر روحی – روانی و تاکتیکی و تکنیکی، از اوج به پایین نیاید.

وی در ادامه با ابراز رضایت از نتایج تیمش در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر، گفت: نتایج خیلی خوبی به دست آوردیم و واقعیت امر این است که فکر نمی‌کردم بتوانیم چنین شرایطی را رقم بزنیم. نظر من این بود که امتیازات کمتری را بتوانیم در این چهار هفته جمع کنیم ولی بازیکنانم به خوبی تلاش کردند و این موفقیت ماحصل تلاش آن‌ها و هواداران خوب آبادانی و خوزستانی است. به هر حال تیم ما کم‌کم در حال رسیدن به شخصیت لازم و آن نفت بزرگ است.

دست‌نشان بیان کرد: اگر مشکلات‌مان حل شود، ‌مطمئنا با اعتقادی که به خودم و بازیکنانم دارم، می‌توانیم به آن جایگاه خوبی که از روز اول برای تیم‌مان پیش‌بینی کرده بودیم، برسیم. اگر حمایت لازم از سوی مسوولان صورت بگیرد، تیم در پایان فصل می‌تواند در جایگاه مناسبی قرار بگیرد.

وی در پایان در خصوص این‌که گفته می‌شود، عقیل اعتمادی پس از رفع مصدومیتش مجددا دچار مصدومیت شدیدی شده است، گفت: خیر این‌طور نیست؛ او از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت بود و در ابتدا نیاز بود چهار تا شش هفته استراحت کند ولی بعد با نظر پزشکان هلندی و ایرانی قرار بر این شد مدت زمان بیشتری را به استراحت بپردازد. البته عجله‌ای هم نداریم، چرا که نمی‌خواهیم او مجددا مصدوم شود. اعتمادی در حال حاضر به صورت انفرادی تمرینات خود را انجام می‌دهد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار