تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۳۰۱۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سعداوی: تلاش ما نشان دادن چهره متفاوتی از فولاد است
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: تلاش‌ می‌کنیم چهره متفاوتی را از فولاد در بازی‌های آینده به نمایش بگذاریم.
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: تلاش‌ می‌کنیم چهره متفاوتی را از فولاد در بازی‌های آینده به نمایش بگذاریم.

 نعیم سعداوی اظهار کرد: از یکشنبه هفته گذشته اردویی را در کردان کرج برپا کردیم؛ در این اردو چند هدف را دنبال می‌کردیم. به لحاظ تاکتیکی و تکنیکی نیز دنبال این بودیم که با توجه به این‌که تیم جدیدی را تشکیل داده‌ایم، به مرز هماهنگی مطلوبی برسیم.

 

وی ادامه داد: همچنین از نظر فیزیکی تعدادی از بازیکنان‌مان نیاز داشتند که از نظر بدنی آماده‌تر شوند. به هر حال در این اردو با توجه به شرایط آب‌وهوایی و امکاناتی که در محل اردو فراهم بود، توانستیم استفاده لازم را ببریم و تمرینات بسیار خوب و مناسبی را پشت سر بگذاریم. در این اردو دو بازی تدارکاتی هم برگزار کردیم و امیدوارم خروجی این اردو را در اولین بازی‌مان پس از تعطیلات مقابل سایپا ببینیم.

 

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در خصوص عملکرد ارنست، مهاجم خارجی تازه وارد تیمش نیز گفت: با توجه به این‌که او جدیدا به تیم اضافه شده است، تمام تلاش او و ما این بود که به نحوی با سایر بازیکنان هماهنگ شود و ارتباط خوبی برقرار کند و خدا را شکر بازیکنان خیلی خوب با او ارتباط برقرار کردند و خود او نیز توانست ارتباط لازم را با سایر بازیکنان برقرار کند.

 

وی افزود: به هر حال بازیکنان تازه وارد برای رسیدن به هماهنگی لازم، نیازمند زمان هستند و ارنست هم مستثنی از این موضوع نیست. او در تمرینات و دو بازی تدارکاتی که حضور داشت، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و باید ببینیم در بازی‌های رسمی چطور ظاهر می‌شود و چگونه به مجموعه تیم کمک خواهد کرد.

 

سعداوی در پاسخ به این سوال که آیا فولاد در ادامه لیگ می‌تواند خود را به عنوان یک مدعی نشان دهد؟ گفت: واقعیت این است که کار، کار سختی است، چرا که ما تیم جدیدی را تشکیل داده‌ایم که مبنای آن استفاده از بازیکنان جوان، بومی و محصولات آکادمی باشگاه فولاد است و این تیم جدید نیازمند صبر، حوصله و حمایت و پشتیبانی است و باید تلاش کنیم تا شرایط مهیا شود. شک نکنید بازیکنان ما مستعد هستند و حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند.

 

وی ادامه داد:‌ در دو بازی خانگی که متحمل شکست شدیم، واقعا مستحق این نتایج نبودیم ولی خوشبختانه درس‌های لازم را از این دو بازی گرفته‌ایم و تلاش‌مان این است که چهره متفاوتی را از فولاد در بازی‌های آینده به نمایش بگذاریم. به بازیکنان‌مان باور و ایمان قلبی داریم و شک نکنید همین بازیکنان، به زودی روزهای بسیار خوبی را رقم می‌زنند و من این را با توجه به نوع رفتار، عملکرد فنی و نوع نگرش‌ بازیکنانم در اردو می‌‌گویم.‌
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار