تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۱۳۰۴۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس:
جاده‌های ایذه بوی مرگ می‌دهند
نگاه دولت یازدهم به استان خوزستان ضعیف است و وضعیت جاده‌های این شهرستان به گونه‌ای است که همواره مشکلات جدی وجود دارد / جاده ایذه به اهواز و اصفهان را باید به جاده مرگ تشبیه کرد، البته در این رابطه از وزیر راه و شهرسازی طرح سئوال کردم
نماینده مردم ایذه و باغملک گفت:نگاه دولت یازدهم به استان خوزستان ضعیف است و وضعیت جاده‌های این شهرستان به گونه‌ای است که همواره مشکلات جدی وجود دارد.

جاده‌های ایذه بوی مرگ می‌دهند

هدایت الله خادمی بعدظهرامروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ایذه، اظهار داشت:شهرستانهای ایذه و باغملک هیچگونه توسعه ای در طول این چندسال پیدا نکرده‌اند و جای تاسف دارد،که حتی یک پروژه در هفته دولت نبود که آن را افتتاح کنیم.

وی با اشاره به طرح 550 هزار هکتاری که مقام معظم رهبری به خوزستان اختصاص داده‌اند،عنوان کرد:طرح 550 هزار هکتاری می‌توانست سبب گسترش شهرستانهای ایذه و باغملک شود اما متاسفانه یک متر از این طرح به این 2 شهرستان با وجود زمینهای حاصلخیز تخصیص نیافت.

نماینده مردم ایذه و باغملک در ادامه همین مبحث افزود: چرا باید طرح 550 هزار هکتاری به زمینهای شور اختصاص پیدا کند؟ اما متعجم از اینکه زمینهای با کیفیت ایذه و باغملک در این طرح قرار نگرفتند، در جلسه‌ای که با حضور استاندار خوزستان در پایتخت برگزار شد، بنده بیان کردم چه دشمنی با این شهرستانها داشتید که اینها را زیر پوشش این طرح قرار ندادید؛  آنها گفتند که ایذه و باغملک را فراموش کرده بودیم و اما دوباره بیان کردن طبق علامت گذاریهای 50 سال گذشته این طرح را انجام دادیم.

هدایت الله خادمی به وضعیت فراموش شده ایذه و باغملک در میان مسئولان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر هم یکی از پلهای ما را می‌خواستند به یکی از استانهای دیگر واگذار کنند که این موضوع را پیگیری کردم، همانطور که در سالیان گذشته سد کارون 4 را که در شهرستان ایذه بود با بی توجهی به چهار و محال بختیاری واگذار کردند.

وی به نقش سپاه پاسداران در توسعه شهرهای کشور اشاره و بیان کرد: سپاه پاسداران تلاشهای زیادی برای پیشرفت مناطق محروم کشور می کند که بنده به عنوان نماینده مردم از سردار شاهوار پور تقاضا دارم که نگاه ویژه ای به شهرستانهای محروم ایذه و باغملک  داشته باشند هرچند که قرار بر این شده است که جلسه ای با سرلشکر جعفری در جهت پیشبرد اهداف این 2 شهرستان داشته باشیم.

نماینده مردم ایذه و باغملک با اشاره به جاده‌های حادثه خیز این 2 شهرستان تصریح کرد:جاده ایذه به اهواز و اصفهان را باید به جاده مرگ تشبیه کرد، البته در این رابطه از وزیر راه و شهرسازی طرح سئوال کردم و بیان کردم باید در جلسه علنی مجلس در رابطه با مسیرها توضیح بدهد و اگر هم ما را قانع نکردند باید این مسیر ترانزیتی را ببندند، هرچند قولهایی برای برطرف شدن این مشکل داده شده است.

خادمی با ابراز تاسف از اینکه چرا باید شهرستان ایذه تبعیدگاه باشد، بیان کرد:جای تاسف دارد که چرا شهرستان ایذه را تبعیدگاه کردند؟ و اما برای رفع این معضل با قوه قضائیه صحبتهایی شده است که آنها نیز بیان کردند به وزارت کشور مربوط است و بنده نیز این موضوع را پیگیری کردم. و اگر برطرف نشود باید وزیر کشور پاسخگو باشد و در صورت بیان کردن محرومیت شهر ایذه باید جوبگوی این باشد که چرا شهرستان ایذه محروم است؟

وی اظهار داشت:بزرگترین صنعت در شهرستانهای ایذه و باغملک"نانوایی" است، چرا که هرکسی دسترسی به قدرت داشت صنعت پتروشیمی و پالایشگاه برای شهرستانهای خود برده اند اما متاسفانه شهرستانهای ایذه و باغملک داشته‌های خود را نیز از دست داده اند.

نماینده مردم ایذه ایذه و باغملک به بودجه سال 95 خوزستان اشاره کرد و افزود: نگاه دولت آنقدر به خوزستان ضعیف است که بودجه سال 95 آن را نسبت به سال گذشته کمتر کرده اند، اما شما نگاه کنید بودجه استان کرمان با وجود معاون اول رئیس جمهور300 برابر شده است.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
0
چرا مسئولین شهرستان در دوران گذشته پاسخگو نیستند؟؟؟
واقعا باید به حال مسئولیت بدون ارائه کارنامه و جواب گریست.
محمد میرزا پورعبدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
0
0
سلام افتخار می کنم به نماینده محترم شهرمان درمجلس .موفق باشی
:
:
:
آخرین اخبار