تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۱۳۰۵۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان خبر داد:
تغییر در نحوه برگزاری جشن عاطفه‌ها
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان خوزستان از تغییر در نحوه برگزاری جشن عاطفه‌ها خبر داد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان خوزستان از تغییر در نحوه برگزاری جشن عاطفه‌ها خبر داد و گفت: مرحله اول جشن عاطفه‌ها 25 شهریور و با تجلیل از خیران و نیکوکاران و مرحله دوم آن 10 مهر ماه در مدارس سطح استان برگزار می‌شود.

ظهر امروز مرتضی موصلی در نشستی که به منظور چگونگی برگزاری جشن عاطفه برگزار شد با بیان اینکه در سال‌جاری جشنواره عاطفه‌ها طی دو مرحله برگزار می‌شود، اظهار کرد: مرحله اول 25 شهریور و با تجلیل از خیران و نیکوکاران و مرحله دوم آن در 10 مهر ماه در مدارس سطح استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تغییر نحوه برگزاری جشن عاطفه‌ها در سال‌جاری گفت: در سال‌های گذشته جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب پایگاه‌های نیکوکاری صورت می‌گرفت اما امسال روش پایگاه‌های فیزیکی جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی حذف شده و سعی بر آن است تا کمک‌ها را از طریق شماره حساب و درگاه‌های اینترنتی جذب کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان خوزستان تصریح کرد: رویکرد کمیته امداد تغییر شیوه‌ مشارکت مردم نیکوکار و خیرین با استفاده از روش‌های الکترونیکی است و بر این اساس سامانه‌ای را بر اساس کد USSD طراحی و هموطنان می‌توانند با شماره  #0611*1*8877*  کمک‌های خود را ارسال کنند.

موصلی خاطرنشان کرد: در سال‌جاری کمیته امداد به شناسایی نیازهای، نیازمندان پرداخت بر همین اساس در 25 شهریور ماه جاری از خیران و فعالان جشن عاطفه‌ها تجلیل شده و جشن گل‌ریزانی برای تکمیل کمک‌های خیران به دانش‌آموزان گرفته می‌شود.

وی بیان کرد: در تلاش هستیم در 4 هزار مدرسه سراسر استان همزمان با سراسر کشور در  10 مهر ماه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها را در تمامی مدارس سطح  استان برگزار کنیم.

موصلی با اشاره به پوشش 30 هزار دانش‌آموز و 7 هزار دانشجو توسط کمیته امداد امام خمینی خوزستان  تاکید کرد: ارائه خدمات کمک هزینه تحصیلی و تربیتی به دانش‌آموزان و دانشجویان و تقویت بنیه تحصیلی آنها از عمده فعالیت‌های حوزه فرهنگی این نهاد است.

وی ادامه داد: در همین راستا سال گذشته 40 میلیارد ریال برای شهریه و کمک هزینه تحصیلی دانشجویان و بیش از دو میلیارد ریال برای خدمات فرهنگی توسط کمیته امداد استان مساعدت شده است.

موصلی شماره حساب 0101403403008 بانک ملی به نام کمیته امداد استان خوزستان را آماده دریافت کمک‌های مردم در جشن عاطفه‌ها معرفی کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان با یادآوری هدف برگزاری جشن ملی عاطفه‌ها یادآور شد: هدف این جشن ملی ایجاد فرصتی به منظور تکریم دانش‌آموزان بی بضاعت و ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و توسعه فرهنگ انفاق در بین آحاد مردم است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار